Stallrosen

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Kerstin - 16 oktober 2012 07:51

Igår när jag gick ut för att morgonfodra så hoppar Curre på 3 ben... Såg direkt att det här var liksom inte alls bra... Och det var det ju inte heller... En ordentlig senskada, vi fick ingen riktigt bra plåt på hoven, men ev finns det ngt som inte är riktigt ok där heller... Dvs en fraktur (spricka). Han står på box nu och allt som där hör till, vi ska kolla honom om en vecka/14 dagar igen och se om det går att få en bättre plåt på hoven. Jag är inställd på att han vandrar vidare.

 

Fina Curre!

Så var jag i skogen i med hundarna och Dexter började tok klia sig i ögat, det var alldeles grumligt när jag tittade efter, men ser bra ut nu iaf, kanske hade vi lite tur att det bara var ngt litet skräp som fastnat.. Kattskrällets sår vill inte läka och hon vill inte att jag är där och pysslar för mkt... Tja vad ska vi ta mer då... Kranen på baksidan läker, stopp i handfatet på övervåningen, träningsvärk och som kronan på verket så SNÖAR det idag!! Tja, studsmattan är kvar ute, poolen är inte rengjord och riktigt tömd än... Stolpen är inte klar i vinterhagen.... Livet leker!! Tjohoo!! Jag går och dör en stund nu, syns och hörs till helgen kanske, om jag vill vakna till då, det är inte helt säkert...


Kram alla snälla vänner!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards