Stallrosen

Alla inlägg under september 2015

Av Kerstin - 5 september 2015 09:26

Nu har det gått alldeles för länge igen. Men det går ju alltid att skylla på sommaren. Det har dock inte varit en händelselös sommar, tvärt om. 
Grålle har ju som ni kanske sett fått en ny familj att ta hand om, så också mitt lilla älskade troll Sullivan. Det tuffaste beslut jag någonsin tagit när det gäller mina hästar. Det spelar ingen roll hur bra man vet/tror att det ska bli så är det tufft. Om en stund idag, från det att det här inlägget läggs ut så skriver jag även på ett köpekontrakt på Curre, så även han har hittat en ny familj. Jag hoppa det blir lika bra som för de andra två killarna.

                   

Vi har under sista tiden med Curre haft jätte bra hjälp av duktiga Frida, samt Grålles fd medryttare. vilket är toppen, bra för Curre att ha lite olika personer på ryggen.


                                     

En liten bildserie över senaste tiden.. 

Stranden, havet, hästarna, mörker på ingång, Heros onda tand är borta, min arm (finger) är gipsad o ska opereras, pojkarna står på rad då vi kommer till stallet, ny hjälm så Guldgossen o jag kan blinga tillsammans.

Underbart liv med fina hästar, barn, hundar och andra goa vänner!


Kramiz!!

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards