Stallrosen

Alla inlägg den 29 december 2012

Av Kerstin - 29 december 2012 16:50

Jaha, så tog det slut då.... På ledigheten alltså. Går på idag, men av i morgon så det är ju inte direkt synd om mig.   Lovat dottern att hon ska få shoppa loss på rean i morgon så det är väl bara att bita i det sura äpplet och trängas lite. Lite nyårmat ska inhandlas, det blir jag och barnen som ska fixa 3-rätters på nyårsaftonen, vet inte riktigt vad än, men det ger sig säkert.

Nu har jag haft några fantastiskt trevliga dagar, med ledighet, barn, besök mm. Så skönt att bryta av vardagen. Nu hoppas jag det ska bli lite mer tid över till hästarna, som jag faktiskt ska försöka ta mig tid till. Men jag får väl se, det slutar ju aldrig att snöa... Uppehåll på några veckor så att man iaf ser en möjlighet att få undan allt.. Men, men, det är ju inte så att snön tänkt försvinna, så jag antar att jag hinner skotta om 3 veckor också..   Men nu vet jag att det är dax att ta med hundarna på en promenad och sedan ska hästarna få sitt kvälls pyssel.


Ha en trevlig kväll!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards