Stallrosen

Alla inlägg den 21 december 2012

Av Kerstin - 21 december 2012 07:45

Ja, det är så det är tänkt. Världen går inte under, istället fylls vår jord och dess invånare med ny positiv energi. Idag är förändringens dag, inte undergången för mänskligheten och vår jord. Idag kliver vi in i en ny tid. en tid fylld med ny positiv energi. Stanna upp och känn hur ni fylls av den och sedan använder ni den på bästa sätt! Jag tänker le hela dagen lång, trots att den inte riktigt blir dom jag planerat, men varför gräma sig, det kommer ju något positivt ur den ändå.

Min 1:a semester vecka kom till att bli en jobbvecka... Vet inte riktigt vem jag försökte lura när jag trodde jag skulle få vara ledig, jag vet ju att det inte fungerar så, men blir skoj att få lön nästa månad så jag har ändå något att se fram emot. De som kommer hit och firar jul med oss får gilla läget, annars behöver de inte komma anser jag. Jag har gjort så gott jag kan, med de förutsättningarna jag har. Jag har till och med röda fina naglar!!! Ha ha!! För det är ju viktigt!!   

Eg skulle vi har dragit kosan mot bästa frissan i Ånge idag, men det får bli jobb istället. Julmaten ligger fortfarande kvar i affären, men jag antar att det kommer att räcka till oss med... Katten är dock lite frustrerad att jag glömde svänga förbi affären igår, fast jag kom hem så sent så den var ändå stängd.. Slängde ut henne, eftersom jag har sett att det finns en hel del möss uppe i stallet..Tycker hon slöat till sig!

 

Katten Zaga! 

Det räcker ju inte med att sitta i solen och se söt ut.. Katter har ett jobb att sköta..


Snön dalar sakta ner och graderna har dalat något. Har haft hästhjälp i av snälla Malin. Tusen tack, helt ovärderligt!!   Så skönt att bara kunna släppa allt och veta att det fungerar. 

Nej gott folk, nu måste jag maila min brevvän om viktiga saker som hänt.   Har ni några brevvänner?! Hi hi! Helt underbart ju att fått en sådan igen på "äldre" dar!! Rekommenderas!!


Kram och njut av all positiv energi som kommer idag!

För nu vänder det, 2012 kommer att sluta bra och 2013 blir ett bra år!

Tro mig!!   

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards