Stallrosen

Direktlänk till inlägg 10 september 2012

Träning....

Av Kerstin - 10 september 2012 16:27

Hmmm, min personlige tränare, coach, terrorist eller vad jag nu ska kalla honom är ju inte direkt snäll tycker jag... Jag vill ha bort 10 kg till och då sa han att 7 plockar han lätt. Ja, men vad bra tänkte jag och såg hur jag kunde ligga på soffan och softa medan han jobbade bort dem... Nu var det tydligen inte så han menade?!   Tydligen måste JAG göra saker, hmmm, men då får ju jag slita för ALLA kg, jag trodde bara jag skulle behöva jobba för de sista 3... Snurrigt när han säger så tycker jag...   Hur ska man veta liksom... Så trots att det var motigt som attan idag så var det bara till att bege sig ut. Dessutom fick jag länga sträckan och inte "slö gå" på vägen till och från min spring runda. Hemma igen så var det bara att köra på, mage/rygg och ben fick sitt... Kommer att kännas i morgon, jag lovar.... Sedan fick jag tydligen inte äta bullar och annat gott heller... VA!!!?? Suck, det var inte alls så här jobbigt att dra på sig dessa kilon.. Men nu slipper jag honom i några dagar, så skulle han stämma av något nästa vecka och se vad vi skulle ändra på eller lägga till, phu!! Lägga till, glöm det, dra ifrån är allt jag är intresserad av..

Annars har väl dagen rullat på, tycker det har varit en seg och dålig dag, men tydligen ska man ha sådana också... Stallpyssel, djur mm har fått sitt, inget märkvärdigt. Hero måste skos, men hovis har försvunnit så jag måst hitta en ny lite illa kvickt. 

Nu blir det middag, hamburgare för barnen och lax för mig...

Pust på er!

Ps. Bantar inte, men vill ändra min kropp. ;)

Kerstin

 
 
GossipGirl

GossipGirl

10 september 2012 16:47

Bantar du?? I så fall lycka till! XoXo

http://Gossip-me.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Kattis

10 september 2012 17:39

Va duktig Du är!!! själv fortsätter jag o småäter o funderar på när jag ska ta tag i det :) Kämpa på :):)

Kerstin

10 september 2012 21:12

Ha ha, duktig om jag klarar det! ;)

 
Emma

Emma

10 september 2012 18:32

Åh, jag vill också ha en egen terrorist, kan du inte rekommendera någon till mig?! ;) (Från en som inte heller vill banta utan istället förändra min kropp)

http://www.horsesalovestory.se

 
Anna

Anna

10 september 2012 22:12

Jag ska nog börjar med "belöningsbaserad träning" med T:D Han är ju så otroligt amitiös!!! Väntar med spänning på filmer på HUR du gör!!!

Hi hi!! Ja, du är rolig du;) Sakta men säkert så kommer både kondisen att bli bättre och kilona att rasa:D Kämpa på bara!!! Det kommer att bli jättebra:D

Sköt om dig och ha de jättebra kära vän!!!!

Svar:Så klart att du är med i "våga vägra one pice" också!! Fniss!!!

Jag har sovit som en stock:D Skönt att migränen gav med sig!!

Åhhh!!! Vad roligt med trevliga SMS innan läggdags;)

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

 
Cicci

Cicci

11 september 2012 08:04

Haha visst är det härligt , speciellt de dagar man har motivation -NOLL! :) ...
Önskar det fanns ett smidigt sätt att få kg att gå upp haha... :P.
Väntar med iver på din vidio :)
Kram C

http://www.bonnaliv.bloggpltsen.se

 
marianne

marianne

11 september 2012 10:00

Om du kommer på nå´t sätt att ligga i soffan och ha det skönt medan kilona rasar så dela gärna med dej ;)
Min coath (jag själv) har visst lessnat och tagit paus en period.....en lång period verkar det som!

http://marresmams.blogg.se

 
Erika

Erika

11 september 2012 10:37

Klara sig utan bullar o annat gott går de ? ;) haha!
Lycka till, slår vad om att du lyckas med de du vill.
Du har ju sån vilja o kämpar glöd du klarar allt! :)

http://eriikapettersson.blogg.se

 
Nina

Nina

14 september 2012 13:13

Hahaha!!
Även om du inte är så bra på att träna, så är du en hejare på att skriva roligt :D

Jag hämtade flera zumba dvder från posten för snart två veckor sedan. Jag hade verkligen längtat efter dem så jag skulle få komma igång och röra mig snart. Men tror du att jag har testat dem ännu? Nope! Jag inbillar mig att jag inte hinner, men sitta vid datorn - DET hinner jag. Snacka om att lura sig själv!
Hur går det för dig?

http://stallskogalund.blogg.se

 
Agnetha

Agnetha

14 september 2012 18:22

What? Måste du göra nåt för att gå ned? Det var det värsta jag har hört?! Räcker det inte att bara tänka? Fy verkar läskigt det där... ;-D

http://agnethasfundror.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin - 1 februari 2020 13:44

Ja, som rubriken säger så börjar jag fundera om jag är det och alltid varit det. Kan liksom inte tacka nej till jobb utan att må dåligt, få lite ångest. Samtidigt så får jag lite ångest över att jag inte är hemma med barnen, som visserligen är stora ...

Av Kerstin - 29 januari 2020 12:40


Efter att ha tittat igenom ett antal inlägg från folk som vill bli medryttare så funderar jag allt mer på varför de inte väljer att skaffa egen häst. De har oftast en lång önske (krav) lista på hur hästen ska vara och vad de ska få göra med hästen, v...

Av Kerstin - 18 januari 2020 15:23


Tiden, den tiden. Ibland rusar den iväg och man kan inte förstå var den tog vägen eller hur den kunde å så fort. Ibland går det sakta, så sakta, som om någon limmat fast visaren på klockan. I april 2019 så bestlutades att vi skulle bli med stor häst ...

Av Kerstin - 4 januari 2020 14:05


Jag tillhör den där gruppen med människor som alltid försöker vara snäll, ställa upp för andra, fixa och dona för att allt ska lösas på bästa sätt, inga krav på att andra på något sätt ska betala tillbaka det, bara alla är nöjda så är jag också nöjd ...

Av Kerstin - 3 januari 2020 15:06

Om det var halvtid i förra inlägget så borde det ju vara heltid i detta. Ett år är avslutat oh vi har tagit tre kliv in i nästa decennium. Jag antar att detta år och decennium kommer att innehålla skratt, tårar, frustration och allt annat som de övri...

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards