Stallrosen

Direktlänk till inlägg 1 september 2012

♫ Och regnet det bara vräker ner....♪

Av Kerstin - 1 september 2012 15:08

Men va fasen, vem har dött av en dag i soffan... he he!! Nej då, stall, hundar mm är redan klart, jobbhelg så jag hade ändå inte planerat någon ridning. Försöker få i mig lite kaffe så jag vaknar till liv, men till och med det är svårt idag..

Massor av måsetn,men de lär ju finnas kvar till nästa vecka när jag är lite mer ledig. Om ingen kommer hit och gör dem åt mig vill säga... ha ha!!

Nej, nu ska jag röra på mig!

Kerstin

 
 
Erika

Erika

1 september 2012 17:54

De är rätt skönt med en dag i soffan ibland oxå. :)
Speciellt regniga dagar.

http://eriikapettersson.blogg.se

 
Nina

Nina

1 september 2012 21:44

Jaha, så det är jobbarhelg för dig också....kanske skönt att det inte är bästa vädret när du ska ligga och sova på dagarna, på sätt och vis.

Hörru, du har inte svarat på hur långt vik du fick. Det blir bakläxa!

Sv: Ja man vet ju inte om man ska skratta eller gråta över såna människor, så jag tycker som du, det är bäst att skratta åt det. Speciellt när det nu inte hände något , finns det ju verkligen anledning att skratta ;D Dessutom kan man ju vara riktigt glad att man själv inte är stöpt i samma form - se där, det är värt ett skratt det också. :D

http://stallskogalund.blogg.se

 
marianne

marianne

2 september 2012 17:59

Äntligen har du förstått.....inte slita ut dej med en massa "måsten" en dag i soffan behövs ibland (kom från rätt person, va? haha)

http://marresmams.blogg.se

 
marianne

marianne

2 september 2012 18:24

Sv: Ja, det känns som vi blir tightare för varje dag,hon är ju helt och hållet underbar att hantera från marken, så himla kärleksfull, nyfiken och tillgiven, jag bara ropa så kommer hon, emn riktig gullgumma. Så jag tror ridningen lossnar när som helst.

Jag är ju van med värken sen drygt 20 år, och jag vet ungefär vad som behövs för att stå ut, men visst blir man trött av att "mota bort" den....jag är ganska glad att det inte är migrän, jag inbillar mej att det är hundra gånger värre :-p

http://marresmams.blogg.se

 
Cicci

Cicci

4 september 2012 14:48

Tjenixen :D

Detta är inget måste men kanske kan va en kul sak att göra :P . Kika över o va med på vår tävling :D
Kramar C

http://www.bonnaliv.bloggplatsen.se

 
Cicci

Cicci

5 september 2012 11:07

Tjillevippen :)
Kul att du är med :D du får dela hur du vill :) ( jag hoppas jag förstod din fråga rätt ) haha.. Pinsamt annars att få erkänna på de viset att man i grunden e blond :P ;) haha..
Lycka till :D
Kram C

http://www.bonnaliv.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin - 1 februari 2020 13:44

Ja, som rubriken säger så börjar jag fundera om jag är det och alltid varit det. Kan liksom inte tacka nej till jobb utan att må dåligt, få lite ångest. Samtidigt så får jag lite ångest över att jag inte är hemma med barnen, som visserligen är stora ...

Av Kerstin - 29 januari 2020 12:40


Efter att ha tittat igenom ett antal inlägg från folk som vill bli medryttare så funderar jag allt mer på varför de inte väljer att skaffa egen häst. De har oftast en lång önske (krav) lista på hur hästen ska vara och vad de ska få göra med hästen, v...

Av Kerstin - 18 januari 2020 15:23


Tiden, den tiden. Ibland rusar den iväg och man kan inte förstå var den tog vägen eller hur den kunde å så fort. Ibland går det sakta, så sakta, som om någon limmat fast visaren på klockan. I april 2019 så bestlutades att vi skulle bli med stor häst ...

Av Kerstin - 4 januari 2020 14:05


Jag tillhör den där gruppen med människor som alltid försöker vara snäll, ställa upp för andra, fixa och dona för att allt ska lösas på bästa sätt, inga krav på att andra på något sätt ska betala tillbaka det, bara alla är nöjda så är jag också nöjd ...

Av Kerstin - 3 januari 2020 15:06

Om det var halvtid i förra inlägget så borde det ju vara heltid i detta. Ett år är avslutat oh vi har tagit tre kliv in i nästa decennium. Jag antar att detta år och decennium kommer att innehålla skratt, tårar, frustration och allt annat som de övri...

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards