Stallrosen

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Kerstin - 15 november 2011 23:19

Vill börja med att tacka för era kommentarer till mitt förra inlägg! Nu skrev jag ju ett förhållandevis neutralt inlägg, som kanske inte inbjöd till några hetsiga debatter, men det var en tanke bakom det med. Känns trevligt att inte vara den enda som tycker som jag.  

Idag har jag trots en sol på himelen varit SÅ trött!! Sov ända tills dottern kom hem från skolan, men sedan blev det fart under skosulorna. Dottern hade ju beställt ridtur idag. Var meningen att vi skulle ta Zabina, men eftersom jag var tvungen att rasta hundarna också så fick det bli Prins. Vi tar en nyverkad/skodd Zabina i morgon istället. Prins är väldigt pigg just nu, kanske beror det på de 4-5 pelletserna han får    eller så trivs han bara med livet. Men han var tillräckligt lugn för att dottern skulle våga ta en galopp på gräsvägen med honom, hon sade till honom att vara galoppera lugnt och det hade han gjort, hon bröt av och fattade galopp 3 ggr, bra! (Det satte nog mer spår än jag trodde Jennifer F, men vi löser det!).  

Bjuder på en gammal favorit bild...  

Imorgon kommer hovis redan vid 10-tiden, gäsp... Funderar på att helt enkelt låta bli att sova, kanske hinner jag lura en stund mellan hovis och innan barnen kommer hem.. Vi får se.

Nu ska jag styra upp lite på jobbet. Ha en god natt!

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards