Stallrosen

Direktlänk till inlägg 25 juli 2011

Större stall och mer pengar...

Av Kerstin - 25 juli 2011 09:40

Japp, det vore toppen det. Hittade just en häst som skulle passa mig som handen i handsken, men pga av ponnyköp så.... Japp ni läste rätt!!! Hade hon med hästen svarat någon dag tidigare så kanske jag gjort lite annorlunda, men nu är det som det är.. Men jag ska se om jag hittar någon lösning på problemet. Skam den som ger sig eller hur det nu va...   

Nej, nu börjar det åska lite här så det är väl bäst att avsluta och ev ta in hästarna..

Ha en bra dag!

Skriver

Kerstin

 
 
Marie

Marie

25 juli 2011 10:44

Mer pengar vill vi ju alla ha :)
Lycka till med ponnyköpet

http://stallbrannebo.blogg.se

 
Malin

Malin

25 juli 2011 11:09

Skulle inte heller säga nej till mera pengar och större hus med lite mark och vatten utsikt...men men det får bli i nästa liv:)
Hoppas det är slut på allt elände nu!

http://leiaskrypin.bloggplatsen.se

Kerstin

25 juli 2011 23:42

Ja, var sak har nog sin plats här i livet. :)

 
Anneli Johansson

Anneli Johansson

25 juli 2011 11:23

ja om man hade mer pengar *drömmer*
så skoj med en ny ponny!! :)

http://stallekekullen.blogg.se

 
Spanaren

Spanaren

25 juli 2011 11:29

Låter Spännande och detta fixar du om jag känner dig rätt ;.)
Tack för att du berättade att jag hade dubbla inlägg på min blogg ... men din kommentar försvann så den får du allt skriva om :-)
/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Erika

Erika

25 juli 2011 12:49

Kul med ponny köp.. :D
Vad blir de för ponny?

Hoppas det löser sig. :)

http://eriikapettersson.blogg.se

 
Ingen bild

surrkusen.blogspot.com

25 juli 2011 15:18

Du är ju Mamma, klart du sätter Barnen, före dig själv, så är det att vara en bra Mamma, alltid stå tillbaka för La Familia, men man gör det så gärna, men man får inte glömma bort sig själv helt....så unna dig något mysigt Kerstin, en Spakväll eller något annat du gillar, det är du väl värd! Kram

 
Caroline

Caroline

25 juli 2011 15:47

Så kul med ponnyköp. =)
Vad är det för ponny? Nu får du allt sluta med dina hemligheter och berätta..hihi.

http://www.ridemyhorse.blogg.se

 
Anna

Anna

26 juli 2011 00:14

Jag är så nöjd med min älskade häst, familj och hus:D Vill inte ändra på någonting!!! Orkar i och för sig bara med en häst;)

Hoppas att det löser sig med häst för dig!!! Det skulle vara så roligt om du hittade en häst att rida på själv:D

Håller både tummar, hovar och tassar:D

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

Kerstin

26 juli 2011 00:40

Ja, vill verkligen rida och träna, tycker det är kul. Även om det blir på låg nivå. Önskar bara att jag kunde behålla Sydney också.

 
NIna

NIna

26 juli 2011 14:32

Vad spännande med en ny ponny till barnen. Hoppas ni hittat ett riktigt litet stjärnskott * *
Hoppas att du hittar en bra fodervärd till SYdney också, det vore ju jättekul om du fick en egen häst att kunna rida lite mer ambitiöst på.
Jag håller tummarna att allt faller på plats för er.

http://stallskogalund.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin - 1 februari 2020 13:44

Ja, som rubriken säger så börjar jag fundera om jag är det och alltid varit det. Kan liksom inte tacka nej till jobb utan att må dåligt, få lite ångest. Samtidigt så får jag lite ångest över att jag inte är hemma med barnen, som visserligen är stora ...

Av Kerstin - 29 januari 2020 12:40


Efter att ha tittat igenom ett antal inlägg från folk som vill bli medryttare så funderar jag allt mer på varför de inte väljer att skaffa egen häst. De har oftast en lång önske (krav) lista på hur hästen ska vara och vad de ska få göra med hästen, v...

Av Kerstin - 18 januari 2020 15:23


Tiden, den tiden. Ibland rusar den iväg och man kan inte förstå var den tog vägen eller hur den kunde å så fort. Ibland går det sakta, så sakta, som om någon limmat fast visaren på klockan. I april 2019 så bestlutades att vi skulle bli med stor häst ...

Av Kerstin - 4 januari 2020 14:05


Jag tillhör den där gruppen med människor som alltid försöker vara snäll, ställa upp för andra, fixa och dona för att allt ska lösas på bästa sätt, inga krav på att andra på något sätt ska betala tillbaka det, bara alla är nöjda så är jag också nöjd ...

Av Kerstin - 3 januari 2020 15:06

Om det var halvtid i förra inlägget så borde det ju vara heltid i detta. Ett år är avslutat oh vi har tagit tre kliv in i nästa decennium. Jag antar att detta år och decennium kommer att innehålla skratt, tårar, frustration och allt annat som de övri...

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards