Stallrosen

Direktlänk till inlägg 21 mars 2011

Distans healing..

Av Kerstin - 21 mars 2011 22:17

Efter att ha läst ett inlägg hos Spanaren om hur hon använt sig av distans healing på sin hund så tyckte jag att det var dax att New Dawn också fick det. Det skadar ju aldrig att pröva. Jag har tidigare använt mig av både healing direkt, alltså när en person varit här och gjort healing och på distans. Det brukar fungera, dock hände en lustig sak när en person gjorde distans healing på Lukas.

 

Vi hade ju kontakt hela tiden via telefon för att se hur han reagerade. Och allt blev spegelvänt. Personen som gav healing blev mer och mer frustrerad, frågade till och med om jag verkligen kunde höger och vänster.

Denna gång fungerade det verkligen kan jag ju tala om. Visste inte om hon skulle komma med eller när hon skulle bli healad, men så kommer jag in i stallet och bara känner att nu har något hänt och sedan dess är ND helt annorlunda. Hon har ALDRIG varit så lugn som hon är nu, snudd på "normal". Så inte förrän idag gick jag in och kollade om hon blivit healad och det hade hon, samma dag som jag kände att något hade hänt. Häftigt!! Tänk om hon blir ridbar igen...

  Skojar bara... Men det vore underbart.

Skriver

Kerstin

 
 
Anneli Johansson

Anneli Johansson

22 mars 2011 06:17

sv: ja tänk om alla varit så kloka som dig :) hade man ju sluppit läsa så tråkiga inlägg om travare :)

http://stallekekullen.blogg.se

 
Marie

Marie

22 mars 2011 07:53

Vi får verkligen hoppas på en bra placering idag. Hon är iaf preppad för att gå bra men sen är det så många faktorer som ska stämma. Urban är riktigt nervös kan jag tala om. Att han vet åt vilket håll han ska gå på morgonen innan start är ett mysterium :)

http://stallbrannebo.blogg.se

 
Camilla

Camilla

22 mars 2011 07:55

Jag har fått distanshealing, dock hade jag ingen aning om att jag fick det förrän efteråt. Låg i ordentliga smärtor pga. magkatarr och mitt ex mamma ringde en healare som healade mig på distans. Magkatarren gick över, men å andra sidan hade den nog gjort det tids nog ändå, brukar ju göra det.
Och jag blev mest förbannad att hon ringde en healer utan att prata med mig innan..

Hade en som healade stallet i Kvarsätt på distans förra året, var en massa dålig energi där. Det fungerade verkligen, märktes hur mycket bekvämare hästarna var där uppe och luften var inte tung längre.

Men egentligen tror jag inte på healing.. Bara ibland. :)

http://parellikusken.blogg.se

Kerstin

22 mars 2011 08:22

Oj vad du säger emot dig själv... ;) Du ser att det fungerar, men tror inte på det, fast ibland... Vissa har gåvan, andra inte, så kanske man ska se det istället. :) Jag tror på healing, men jag tror att det finns många som inte kan fast de utger sig för att kunna, som med så mkt annat. Jag har oxå fått healing, vissa gånger fungerar det andra inte, jag har gett healing, vissa gånger kan jag se skillnad andra gånger inte.. Och då har jag inte en aning om hur man gör eg.. ;)

 
Spanaren

Spanaren

22 mars 2011 08:42

Jag tror på healing och även på distanshealing. Såg att några av mina internetvänner har sänt in sina djur för healing hos denna rara kvinna. Jag har också önskat mera av healing till Odi på hennes hemsida. Så ni som tvekar ... ta chansen och gör som jag och Kerstin. Tro kan försätta berg/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Kerstin

22 mars 2011 09:00

Som sagt vissa har gåvan andra inte. Men denna kvinna har det. Lycka till med Odi.

 
Anna

Anna

23 mars 2011 11:53

Tabasco har fått distanshealing några ggr. Tycker att det är väldigt intressant!!

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

Kerstin

23 mars 2011 23:42

Har aldigt märkt en sådan skilland på någon av hästarna, eller andra djur som denna gång. Inte på mig själv heller. ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin - 1 februari 2020 13:44

Ja, som rubriken säger så börjar jag fundera om jag är det och alltid varit det. Kan liksom inte tacka nej till jobb utan att må dåligt, få lite ångest. Samtidigt så får jag lite ångest över att jag inte är hemma med barnen, som visserligen är stora ...

Av Kerstin - 29 januari 2020 12:40


Efter att ha tittat igenom ett antal inlägg från folk som vill bli medryttare så funderar jag allt mer på varför de inte väljer att skaffa egen häst. De har oftast en lång önske (krav) lista på hur hästen ska vara och vad de ska få göra med hästen, v...

Av Kerstin - 18 januari 2020 15:23


Tiden, den tiden. Ibland rusar den iväg och man kan inte förstå var den tog vägen eller hur den kunde å så fort. Ibland går det sakta, så sakta, som om någon limmat fast visaren på klockan. I april 2019 så bestlutades att vi skulle bli med stor häst ...

Av Kerstin - 4 januari 2020 14:05


Jag tillhör den där gruppen med människor som alltid försöker vara snäll, ställa upp för andra, fixa och dona för att allt ska lösas på bästa sätt, inga krav på att andra på något sätt ska betala tillbaka det, bara alla är nöjda så är jag också nöjd ...

Av Kerstin - 3 januari 2020 15:06

Om det var halvtid i förra inlägget så borde det ju vara heltid i detta. Ett år är avslutat oh vi har tagit tre kliv in i nästa decennium. Jag antar att detta år och decennium kommer att innehålla skratt, tårar, frustration och allt annat som de övri...

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards