Stallrosen

Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

Paket...

Av Kerstin - 28 januari 2011 21:40

Sov dåligt i morse när jag kom hem och inte blev det bättre av att vovven är frustrerad över gatans löptik heller, suck. Vid 11-tiden gav jag upp och gick ut med honom igen. Fikade lite frukost och försökte somna om , eftersom jag skulle ut natten igen. Måste ju ha sloknat ordentligt, men då ringde mobilen, det var taxin som undrade vart dottern var, suck... Upp ringa till fröken kolla, ringa tillbaka, jodå hon var på plats nu. Fixade lite mellis och förberedde för eftermiddagen. Hade tänkt rida ut med dottern, men idag fick hon rida och jag tog Pepzi istället, tiden räcker inte till allt ibland.  


Blev en barbacka tur idag till stora travbanan, där tränade hon på lite galoppfattningar, gick oxå bra, naturligtvis, hon har ju en Prins!!   

På hemvägen blev det lite "tok" ridning.

       Man blir trött av att rida     

Kollade brevlådan och jippie vad glad jag blev när det låg en avi på ett paket där!! Så det gick med full fart att göra stallet och duscha av sig så jag hann iväg för att hämta ut det innan jag skulle kasta i mig middagen och sova en stund till.

Hann med det mesta idag med, nu blir det jobb hela helgen, den vakna tiden så ska jag ta ner snö från taket, precis, har inte lyckats få ner allt än. Tiden.... Har jag kortare dygn än alla andra eller.... 

Nej, nu ska jag ila iväg igen..  

Skriver

Kerstin

 
 
Camilla- Vinn benlindor ifrån Schockemöhle

Camilla- Vinn benlindor ifrån Schockemöhle

28 januari 2011 22:49

sv: Hihihi, alltid lika klok är du :P

Finaste ekipaget!

http://camillahastskotare.blogg.se

 
Camilla- Vinn benlindor ifrån Schockemöhle

Camilla- Vinn benlindor ifrån Schockemöhle

28 januari 2011 22:51

Sv. Blä för sadlar. De verkar ha en förmåga att glida åt sidan på Tosca men ligga jättebra annars. Ingen som legat fruktansvärt men alla glider.... Hmmm...

http://camillahastskotare.blogg.se

 
Anna

Anna

28 januari 2011 22:52

Han är så fin Prins:D

Du har kortare dygn för att du har jobbat natt;) Hi hi!!

Hoppas att allt som skulle med kom i paketet:)

Ha en jättebra natt på jobbet!!!

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

 
Camilla- Vinn benlindor ifrån Schockemöhle

Camilla- Vinn benlindor ifrån Schockemöhle

28 januari 2011 23:11

Sv: Tycker hon är ganska "normal" överallt men uppenbarligen är hon lite rundare. Ja jag funderade på det men jag ska leta vidare lite till

http://camillahastskotare.blogg.se

 
Frida

Frida

28 januari 2011 23:31

Sv; Hahahaha, oj! Jag vet att hon inte är så liten som jag skrev, kom åt fel siffra! xD

http://litenryttare.blogg.se

 
Lina

Lina

29 januari 2011 10:13

SV: Haha, jippi! INte bara jag och min gamla skrutt då :P

http://sallberglina.blogg.se

 
Lina

Lina

29 januari 2011 10:24

Jag tycker Hanna har blivit längre! :) Spännande med paket

http://sallberglina.blogg.se

 
Cecilia

Cecilia

29 januari 2011 16:05

Hej!

Tack så mycket :D
Jag vet tyvärr inte var dom sidorna är längre, jag tog bort den undersidan ganska tidigt på zoomin. Så jag vet faktiskt inte vilka sidor som jag länkade till.

Ha det bra :D
Mvh Cecilia

http://www.creativelines.se

 
Marie

Marie

29 januari 2011 16:57

Va fina Hannah och Prins är. Tur att han accepterar lite "tokridning" det är så härligt.
Ibland rinner bara tiden förbi..... konstigt

http://stallbrannebo.blogg.se

 
Carina Slätman

Carina Slätman

29 januari 2011 17:47

Aaaahhh....jag vill också ha paket!
Vad det något spännande du fick?

Härligt med lite "tok-ridning" !! Kanske vore något för en gammal tant som jag.....

Hare bra! /Carina

http://stallslattman.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin - 1 februari 2020 13:44

Ja, som rubriken säger så börjar jag fundera om jag är det och alltid varit det. Kan liksom inte tacka nej till jobb utan att må dåligt, få lite ångest. Samtidigt så får jag lite ångest över att jag inte är hemma med barnen, som visserligen är stora ...

Av Kerstin - 29 januari 2020 12:40


Efter att ha tittat igenom ett antal inlägg från folk som vill bli medryttare så funderar jag allt mer på varför de inte väljer att skaffa egen häst. De har oftast en lång önske (krav) lista på hur hästen ska vara och vad de ska få göra med hästen, v...

Av Kerstin - 18 januari 2020 15:23


Tiden, den tiden. Ibland rusar den iväg och man kan inte förstå var den tog vägen eller hur den kunde å så fort. Ibland går det sakta, så sakta, som om någon limmat fast visaren på klockan. I april 2019 så bestlutades att vi skulle bli med stor häst ...

Av Kerstin - 4 januari 2020 14:05


Jag tillhör den där gruppen med människor som alltid försöker vara snäll, ställa upp för andra, fixa och dona för att allt ska lösas på bästa sätt, inga krav på att andra på något sätt ska betala tillbaka det, bara alla är nöjda så är jag också nöjd ...

Av Kerstin - 3 januari 2020 15:06

Om det var halvtid i förra inlägget så borde det ju vara heltid i detta. Ett år är avslutat oh vi har tagit tre kliv in i nästa decennium. Jag antar att detta år och decennium kommer att innehålla skratt, tårar, frustration och allt annat som de övri...

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards