Stallrosen

Alla inlägg den 13 februari 2014

Av Kerstin - 13 februari 2014 22:39

Kollade just på nyheterna och hörde om en man som fått 3 års fängelse för bla misshandel, förberedelse för mord och något med olaga vapen.... Det värsta i det hela är att det är min barndomsvän som är den som blivit utsatt för honom. Nu vet jag att hon är en stark person, men att gå igenom detta kan knäcka vem som helst. Men nu har domen fallit och som hon sa, nu släppt alla spänningar som varit kring detta. Nu kan hon gå vidare i livet, men naturligtvis ärrad för livet. I morgon ska vi ta en fika och leende minnas vår barndom och tonårstid ihop och förhoppningsvis så kommer vi att ska fler härliga minnen i vårt vuxna liv.


Kram och ta hand om er!

Carpe Diem

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards