Stallrosen

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Kerstin - 25 augusti 2011 22:24

För det första vill jag tacka för alla besök jag får nu för tiden. Tackar och bugar för att lilla jag (hrm..   )  och vår familj får äran att roa er med vår vardag.   

Har inte hänt så mycket idag om jag ska vara ärlig... Sov som en stock  under förmiddagen och drömde en hel massa knasiga saker.

Efter mellis med barnen, stallpyssel och hundar var avklarade så for vi till Curres fd ägare en kortis för att hälsa på dessa sötnosar.

   

Curres avkomma, fullblodssto som mamma. Blir nog en fin D-ponny.

   

Och så detta charmtroll!!!

En minishettis hingst, isabell skäck och så söt!!

Får användas i avel i fall ni har något sött shettis sto där hemma!!   

Jag skulle inte tveka en sekund!!

Skulle ha skrittat ut i regnet idag, men jag har inte den blekaste aning om vart tiden tog vägen. Jag klve upp och sedan var det dax att lägga sig igen för att orka med natten, har ju heldag i morgon också. Så man vill ju vara utvilad.

Muggen på tant Långben blir allt bättre trots att jag bara har en karledssalva på den. Smörjer max en gång om dagen. Toppen salva. Hon rör sig mycket bättre i hagen nu mot för förut, långa steg och ser mer harmonisk ut. Hon börjar väl komma till rätta hon med. Ska kolla vad hon tycker om transporten till veckan. Inte för att vi ska åka iväg redan, men att lastträna skadar ju inte. För mina sommarlöner nästa höst så blir det nog en nyare transport + resa. Bra att ha ett mål med jobbandet.

Har fått en idé (för ovanlighetens skull), hoppas kunna genomföra den. Den som hänger med får se.   

Ha en toppen kväll!

Skriver

Kerstin


Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards