Stallrosen

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Kerstin - 3 mars 2014 10:07

Tiden går och jag mår TOPPEN!!!! Ifall någon vill veta.. Hi hi! Mycket skoj händer och bara det att jag och min barndomsvän återupptagit kontakten känns sjukt bra. Herregud vad vi kan skratta. Men har man haft ett liv från 6-år ålder, genom skoltiden och tonåren tillsammans samt en bit in i vuxenlivet så finns det lite att plocka av... Och i vårt fall så är det faktiskt bara roliga saker. Vi har haft en bra barndom. I lördags så blev det galej. 1:a gången på 17 år som jag var ut i "byn". 

   

Min barndoms vän i mitten. Stövlarna som satt på mina fötter några timmar..... 

Ja, summan av hela kvällen var toppen även den. Bytte som hastigast hårfärg innan jag drog iväg och fick otroligt många komplimanger från en massa folk, även sådan jag aldrig träffat när vi väl kommit ner på plats, skoj!! Träffade min väns hyresvärd, som va en riktigt rolig tjej, samt ett gäng andra trevliga personer på festen vi åkte till innan det blev dax att traska ner till byns galej. Där spelade "Musikpolisen", de var för övrigt riktigt bra och jag tillbringade nog 95% på dansgolvet, hoppandes och studsades. Hade liiite ont på framsidan låren(?!) efter ett tag men inte minsta lilla i fötterna, skumt... Men nu har jag haft skoj för några månader framöver, hi hi! Tycker en gång/halvår är helt lagom att svira loss. 

Nu har vi sportlov här och jag har tagit ut en semesternatt så barnen ska få lite mer tid att aktivera sig. Lite snöbrist, så jag vet inte om det blir skidor, men lite ridning hoppas jag på. Vi får se vad dagarna har att erbjuda.

Så nu är det väl bäst att sätta lite fart då!

Carpe Diem!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards