Stallrosen

Alla inlägg den 25 februari 2014

Av Kerstin - 25 februari 2014 06:48

Tror det va i onsdags eller torsdags förra veckan så vaknade jag med ett leende, kände i hela kroppen att jag var glad. En underbar känsla, det va längesedan jag vaknade med en så tydlig må bra känsla. Allt var bara perfekt. Den känslan har hållit i sig sedan dess. Kan inte sätta fingret på just vad det är som utlöste den, men efter att ha pratat med Marianne så har jag ju insett att jag nog mådde betydligt sämre än jag själv insett under en ganska lång tid, för det är ju så att man även kan ha må bra dagar i det dåliga, men det går ju inte att jämföra med känslan som jag har idag. Det är MIL mellan dem. Att lämna huset var det absolut bästa beslutet jag tagit. Att sedan allt annat löste sig med stall och bostad var ju en ren bonus. Visst kommer det att dyka upp problem och ledsamma dagar här med, men jag ska försöka att det inte få byggas upp så mycket som förut. Man får helt enkelt beta av problemen som de kommer. 

   

"Lev i nuet", precis vad jag tänker göra nu!

Såg dessa ljushållare när jag va och handlade i fredags och kunde inte låta bli att köpa en av varje, visserligen samma budskap på dem alla, men olika ord.

Lev i nuet, Carpe Diem, Puss & Kram, Fånga dagen... Bara välja, en om dagen kanske, hi hi!

Nu ska jag sätta fart på dagen och åka med barn till skolan och sedan blir det stallet och pussa på små söta mular och förhoppningsvis så hinner jag med en liten ridtur på Guldgossen också.

           

Inte dagsfärska bilder, tror de va från förra veckan.. Men de små är ju söta ändå!!


Carpe Diem!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards