Stallrosen

Direktlänk till inlägg 14 februari 2014

Ofattbart, uppföljningen..

Av Kerstin - 14 februari 2014 15:36

Idag har jag och min barndomsvän skrattat så tårarna kom. Befriande och härligt. Vi har pratat om nu och då, om vad som hänt och om framtiden. Så härligt med vissa vänner, men tar liksom bara vid där man va sist.

Jag visste inget om det hon gick igenom, eftersom vi inte haft "den" kontakten sista tiden. Sedan har hon bara berättat allt för de närmaste, vilket jag kan förstå. Jag trodde hon va sjukskriven på grund av att hon tappade båda sina föräldrar inom loppet av några månader och de hade en otroligt fin relation. Men nu är jag uppdaterad och nu hoppas jag det blir fler skrattfester med min "bästis". Om vi kan skratta så här mycket när vi dricker kaffe så kan man ju fundera hur skoj vi skulle ha en "skoj kväll". Ha ha!!   

Hero och jag hade en dålig dag idag, men en bra igår så det jämnar väl ut sig, blir ju 2 halv bra.   Inte så illa.. Har sovmorgon i morgon, en av de inhyrda ville ta morgonen då de ändå skulle iväg och tävla, helt perfekt!! I'm in heaven!!


Ha en trevlig alla   -dag!

Kerstin

 
 
marianne

marianne

14 februari 2014 19:00

Härligt Kerstin...du har verkligen fått ett annat och gladare liv nu efter flytten...jag är så himla glad för din skull....kram

http://marresmams.blogg.se

 
Maria

Maria

15 februari 2014 09:16

Underbart med "vänner för livet"! Njut nu av att vara in heaven!
Trevlig helg

http://maria-hastliv.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin - 1 februari 2020 13:44

Ja, som rubriken säger så börjar jag fundera om jag är det och alltid varit det. Kan liksom inte tacka nej till jobb utan att må dåligt, få lite ångest. Samtidigt så får jag lite ångest över att jag inte är hemma med barnen, som visserligen är stora ...

Av Kerstin - 29 januari 2020 12:40


Efter att ha tittat igenom ett antal inlägg från folk som vill bli medryttare så funderar jag allt mer på varför de inte väljer att skaffa egen häst. De har oftast en lång önske (krav) lista på hur hästen ska vara och vad de ska få göra med hästen, v...

Av Kerstin - 18 januari 2020 15:23


Tiden, den tiden. Ibland rusar den iväg och man kan inte förstå var den tog vägen eller hur den kunde å så fort. Ibland går det sakta, så sakta, som om någon limmat fast visaren på klockan. I april 2019 så bestlutades att vi skulle bli med stor häst ...

Av Kerstin - 4 januari 2020 14:05


Jag tillhör den där gruppen med människor som alltid försöker vara snäll, ställa upp för andra, fixa och dona för att allt ska lösas på bästa sätt, inga krav på att andra på något sätt ska betala tillbaka det, bara alla är nöjda så är jag också nöjd ...

Av Kerstin - 3 januari 2020 15:06

Om det var halvtid i förra inlägget så borde det ju vara heltid i detta. Ett år är avslutat oh vi har tagit tre kliv in i nästa decennium. Jag antar att detta år och decennium kommer att innehålla skratt, tårar, frustration och allt annat som de övri...

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards