Stallrosen

Alla inlägg den 14 juli 2013

Av Kerstin - 14 juli 2013 08:30

Gårdagen bjöd på sol och värme, det var lite disigt till en början, men vilket väder det blev!!

 

Kan väl knappast bli så mycket bättre än så här...

Vi for till "våran" strand, en eller 3 mindre vikar är det egentligen som ligger en bit bortanför den STORA stranden dit alla andra åker. Inte så lätt att hitta till dem, men skam den som ger sig eller?! Hi hi!

     

Det börjar med en skogsbilväg, men sedan är det lite klurigare... Jodå det ÄR en stig.. 

Nu var vi ju naturligtvis inte ensamma där en så vacker dag, hela 2 sällskap till var där, hu så hemskt!! Ha ha!! Nej då, men ett av dem hade hund och de andra hade små barn så jag kunde inte ha hundarna lösa, men det gick bra ändå. Bara känslan över att inte behöva stressa hem till dem eller ha dåligt samvete över att de är inne i värmen.

     

Eddie såg ju till att bättra på solbrännan med barnen..

     

Medan Dexter och jag intog vattnet. Det var LJUVLIGT kan jag tala om!!

Ville inte kliva upp!

   

Men det var andra som också ville bada..

När de andra lämnade oss så flockades måsarna runt grillplatsen på jakt efter rester...

 

Men de höll sig där så det var ok och Dexter ansåg att det var lite för många för att han skulle vilja ge sig på dem.. Fegis hunden...

Efter en hel dag på stranden så packade vi ihop och for hem och grillade lite. Har nog aldrig grillat så ofta och så gott som vi gjort denna sommar. Mumsigt!!

På vägen hem kunde jag inte låta bli att fota bäcken och ormbunkarna.. Fick lite Thailands känsla när jag såg det, från någon flodtur vi var ute på.. Men annars så tyckte jag iof att de bara blev underbara rofyllda bilder när jag kom hem och såg dem på datorn. Snart kanske jag och kameran är helt sams..    

         

Håll till godo.   


Carpe Diem

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards