Stallrosen

Alla inlägg den 18 april 2013

Av Kerstin - 18 april 2013 19:28

.. Är det faktisk ett år sedan jag var och provred Hero...   Och ni vet ju alla hur det gick sedan.   Jag vet att många har/har haft åsikter om det mesta jag har gjort med honom, men ni som verkligen följt vår resa vet att vi faktiskt kommit en bra bit på väg, nästan så jag skulle villa säga att vi ser målsnöret. Idag är han som JAG vill ha honom och det är väl så det ska vara?! Att det tagit tid gör inte mig något, visst har det kunnat gå fortare om jag haft mer fritid, men om resultatet blivit lika bra i mina ögon sett vet jag inte. Kanske, kanske inte. Men nu är vi här iaf!!

   

Så här lycklig är jag fortfarande!   

Är tvungen att göra ett litet tillägg, manen är säkert en dm längre nu ser jag på bilderna... Bara så ni vet.. Hi hi!


Annars inget nytt under solen, jobba, sova, pyssla, fixa och så går livet....   


Må  skina på er!

Kerstin


Av Kerstin - 18 april 2013 00:58

... dagar går. Idag var en sådan här dag som bara försvann. Sov dåligt, vaknade av mummel och en massa andra saker, som ont i knä, varmt (hade dubbla täcken så det var väl inte så konstigt), osv osv.. Skjutsade barnen, till skolan, hundarna fick en långsam promenad i skogen, skönt att bara gå och filosofera, rensa hjärnan. Stallfix, ångest över en massa saker, blev akut trött, slocknade helt på soffan och vaknade lite mer än 3 timmar senare och insåg att jag måste skynda på för att hinna med att ta in hästar och duscha innan jobbet hägrade. Hade inte ställt någon klocka eftersom jag bara trodde jag skulle slumra till.

I söndags så var jag nära på lika virrig som Marianne, hi hi. Klev ur duschen, klädde mig, gick och fixade med något, gick in i badrummet igen och in i duschen...   Tyckte det kändes "onödigt" att duscha på något konstigt vis, virrig var bara förnamnet. Är inte säker på om jag egentligen återhämtat mig än. 

I helgen ska vi bara slappa och rida. Hoppas på fint väder och mys med barn och djur. Längtar till sommaren och SEMESTER!! Ja, jag ska ju ha semester!! Hur ljuvligt är inte det!?

Marlene kommer tydligen ner igen om några månader, vad är det här?? Först ses vi inte alls och nu kanske 2 ggr på samma år!!   

Hero kan lipa på kommando, jätte skoj tycker både han och jag.. Ska se om jag får in bilden hit..

 

Japp jag lyckades...   


Ha en bra dag!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards