Stallrosen

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Kerstin - 5 mars 2013 09:35

Sportlov och då ska det sportas. Måndagen bjöd på skridskor, fast först fick vi skotta fram dörren till timmerhuset så vi kom in dit och hämta hjälmen, som visade sig inte ligga där.. Den har antagligen sonen glömt på skolan eller så har hans pappa varit och hämtat den, den är ju eg hans så.. Men vi var ju ordentligt uppvärmda när vi kom till bandyplan iaf. Såg till att barnens skridskor blev slipade så de kunde glida fram över isen. Försökte fota lite, men när jag fick hjälp med inställningarna till min kamera en gång så lyckades den personen få bort zoomen och nu får jag inte tillbaka den inställningen..    Nina, kolla med din dotter om hon vet, har för mig att vi har liknande kameror. 

En kort skritt tur i mörkret blev det på gul pålle. Vi skötte oss bra, inga bilar i mörkret, lite halt när vi kom ut på vägen, gäller att hålla sig på sidan, lite lurigt nu när de plogar ut vallarna mer och mer... Snart smälter det undan.. Snart så..


Idag ska det tydligen åkas skidor. Tror att det är våfflorna vid slutstationen som hägrar mer än själva skidandet.  



Ha det bra och sporta lugnt!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards