Stallrosen

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Kerstin - 25 januari 2013 22:49

Tog mig på darrande ben till affären för att inhandla mat till oss 2 benta och även diverse saker till de 4 benta. Bland annat var jag in på Hööks för att byta storlek på Heros bafota boots. Med ut följde även dessa!

 

Har suktat efter dessa stövlar sedan vi fick in dem och nu när de äntligen varpå rean så slog jag till!! GRYMT sköna!!

Sedan "råkade" ett par handskar och en ny magisk borste följa med ut också...


Hemma igen försökte jag fylla på energi förrådet, men det gick dåligt. 2 klunkar proviva blåbär var allt jag fick i mig och en klunk av ört teet. Så jag segade mig ut för att ta rätt på mockningen som dessutom uteblev igår. Tur jag har renliga hästar (bortsett från snusk Walle). Efter första boxen trodde jag att jag skulle dö av utmattning. Som tur va ringde telefonen och jag kunde sätta mig och vila och prata en stund. Andra boxen gick betydligt lättare och jag orkade till och med förbereda inför kvällningen. Efter det så har energin så sakta kommit tillbaka, röjde upp i köket och ungarna tog övervåningen, sanerade badrummet uppe och sedan blev det lite snabb middag innan ungarna skulle på disco. Väl hemma och hundarna fått gå en sväng och hästarna kommit in så fick jag ÄNTLIGEN hoppa in i duschen och slänga mig i soffan. Nu är båda ungarna hemma och jag är nöjd med dagen.


Ha en trevlig fredagkväll eller lördag, beroende på när ni läser.

  

Kerstin

Av Kerstin - 25 januari 2013 10:45

.... from hell! Värsta jag varit med om kan jag lova! Men jag ligger bra till på måndag inför den vikt(iga) gruppen. Om man nu ska se något positivt med den. Negativt är att den tagit 2 dagar av min ledighet o inte är jag direkt på topp idag heller. Men nu måste jag iväg o handla. Tomt som vanligt. Kommaer att bli med svettningar o matta ben.Ha så bra idag! Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards