Stallrosen

Direktlänk till inlägg 11 december 2012

Belöning...

Av Kerstin - 11 december 2012 21:21

En tråkig kväll så satt jag och surfade runt lite planlöst på nätet.. Hamnade på Zalnado och vips hade jag klickat hem 2 klänningar av märket Molly Bracken. Kan ju lätt säga att jag skulle kunna köpa mer om jag hade råd. Super nöjd med dem! Dottern skulle fota när jag prövade, men kamerna var fel inställd så ni får hålla till godo med en ganska dålig bild på en av klänningarna. Nu så här efteråt så är de ju en jätte bra belöning till mig i min vikt(iga) kamp. Eller hur!!??   

 

Helt ostylad och med några valkar kvar som ska bort!!   


Kan ärligt säga att den här dagen har bara passerat. Plockat och fixat lite, hundar och hästar, barn och läxor.. Tja, en vanlig dag utan att eg stressa eller ens ha ett högt tempo, knappt styrfart, fast jag varit pigg och mått bra. Lekte lite med kamerna när jag varit ute sista svängen med hundarna..

   

Infarten till vårt hus och de översnöade "sockertopparna", som eg heter ngt annat...

   

Gillar den understa bilden, den ser nästa lite konstgjord ut tycker jag.

 

Timmerstugan på gården...

Ja som ni ser.. Inget vettigt gjort idag.. Ha ha!!


Ang min fina stora gula pojke så kommer det ett inlägg om honom, ska fota och så först bara.   


Kramisar

från mig till er!

 
 
Anna

Anna

11 december 2012 22:28

Vad roligt att beställa lite nya kläder:D Det är du värd!!!

Det låter som om du har haft en bra dag med lagom tempo idag:D HÄRLIGT!!!

Vilka härliga trädbilder!!! GILLAS!!!

Svar:Det är riktigt jobbigt att plumsa i snön...både för folk och fä;) Hi hi!! Går varje dag genom hagen och tillbaka...det blir några meter.

Vad skönt att du kan vara ledig under barnens julledighet:D Jag jobbar MYCKET kring jul och nyår i år:( Tröstar mig med mer pengar och att jag är ledig nästa år istället;)

Det är riktigt roligt att baka med barnen!!!

Ha de jättebra själv och sköt om dig nu!!♥

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

 
Cicci

Cicci

11 december 2012 23:41

Snyggt!!!
Tyckter du e jättefin på bilden :D dina skor skulle jag vilja ha :P .
Härligt med lite nytt o snyggt att sätta på sig :)

Härliga bilder :D väntar ivrigt på inlägg om din vän :D
Kram C

http://www.bonnaliv.bloggplatsen.se

 
marianne

marianne

12 december 2012 08:26

Snyggt :) Måste nog kika in där ;)
Ja, naturen är ett riktigt konstverk nu med all snö.

Såna där dagar som bara flyter på utan att man egentligen gör något är underbara....man får trots allt en hel del gjort även om man inte märker det..

http://marresmams.blogg.se

 
Erika

Erika

12 december 2012 09:12

Klart du ska unna dig lite kläder oxå så som du sliter, jobbar o står i. :)
De är du ju förtjänt av. :)

http://eriikapettersson.blogg.se

 
marianne

marianne

12 december 2012 15:30

Vi har en stor divansoffa så vi får plats att sträcka ut oss båda två ;) men jag brukar sällan få ro att lägga mej där om J är hemma....och jag hann denna gången :)

Mina hagar är ojämna och jag har bara ridit en enda gång i en av dom för sex år sen, det var när jag skulle prova en helt främmande häst och ville vara instängd :D Nu har jag hittat ett litet hörn som passar så det kommer nog bli en del ridning där.

http://marresmams.blogg.se

 
Caroline

Caroline

12 december 2012 17:34

Hihih jag beställde med en klänning och då har jag inte haft på mej klännig på flera år. Gillar att ha på byxor.

Fin du blev i klänningen =)

http://www.ridemyhorse.blogg.se

 
Maria

Maria

12 december 2012 18:22

Snyggt! Och vilka underbara skor!!!

http://maria-hastliv.blogspot.com

 
Anna

Anna

12 december 2012 23:50

Svar:Kan säga att det snöade så att jag knappt såg framför mig idag:S Såg knappt genom glasögonen ett tag där:O Vi var rejält blöta & snöiga både jag och T. Tur att han fick täcke på sig;) Jag fick fortsätta jobba en stund innan jag fick gå hem...hi hi!!! Det var några - grader hos oss:)

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

 
Nina

Nina

13 december 2012 11:51

Ååå snygging!! Klänningen är superfin! Och DU är superfin!
Nu väntar vi bara på att få se den andra klänningen också ;) För det får vi väl?

Älskar ditt foto på timmerstugan. Så himla vintrigt och vackert!
Vad använder ni den till förresten? Är det ett fd boningshus eller ett magasin eller vad?

http://stallskogalund.blogg.se

 
Agnetha

Agnetha

14 december 2012 19:57

Vad fin du är! :D Och vad kul med nya kläder...! inte så lite avis men men var sak har väl sin tid antar jag? ;) Magiska vinterbilder också.

http://agnethasfundror.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin - 1 februari 2020 13:44

Ja, som rubriken säger så börjar jag fundera om jag är det och alltid varit det. Kan liksom inte tacka nej till jobb utan att må dåligt, få lite ångest. Samtidigt så får jag lite ångest över att jag inte är hemma med barnen, som visserligen är stora ...

Av Kerstin - 29 januari 2020 12:40


Efter att ha tittat igenom ett antal inlägg från folk som vill bli medryttare så funderar jag allt mer på varför de inte väljer att skaffa egen häst. De har oftast en lång önske (krav) lista på hur hästen ska vara och vad de ska få göra med hästen, v...

Av Kerstin - 18 januari 2020 15:23


Tiden, den tiden. Ibland rusar den iväg och man kan inte förstå var den tog vägen eller hur den kunde å så fort. Ibland går det sakta, så sakta, som om någon limmat fast visaren på klockan. I april 2019 så bestlutades att vi skulle bli med stor häst ...

Av Kerstin - 4 januari 2020 14:05


Jag tillhör den där gruppen med människor som alltid försöker vara snäll, ställa upp för andra, fixa och dona för att allt ska lösas på bästa sätt, inga krav på att andra på något sätt ska betala tillbaka det, bara alla är nöjda så är jag också nöjd ...

Av Kerstin - 3 januari 2020 15:06

Om det var halvtid i förra inlägget så borde det ju vara heltid i detta. Ett år är avslutat oh vi har tagit tre kliv in i nästa decennium. Jag antar att detta år och decennium kommer att innehålla skratt, tårar, frustration och allt annat som de övri...

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards