Stallrosen

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Kerstin - 19 september 2012 17:05

Skulle iväg och köpa lite fika samt en till liten present till dottern här mitt på dagen. Hade tagit en dusch efter dagens pass med hundar, träning och stallet. Så gick jag förbi spegeln, (jag speglar mig ytterst sällan, har aldrig gillat det jag ser där iaf..) hajjade till och det blev ett hmmm... Rotade lite i garderoben och fick ut ett par byxor som jag köpte för länge sedan, men eg aldrig kunnat ha. Men de har hängt kvar bara för att jag tycker ju eg om dem och för att håna mig lite... Brukar få dem upp till låren i vanliga fall... Gissa vad, drog på mig byxorna och knäppte knappen!! Ha!! Hur gick det till??? Vågen har inte rört sig på flera veckor!? Skitsamma, jag är rätt nöjd iaf!! Jag vet att man inte ska väga utan mäta, men jag har inte mätt... Men kan ju se på skärpet att det är 3 hål längre in nu, så det är säkert 10 cm i midjan iaf...   Feeling good!!

Så ännu ett onödigt inlägg, men jag blev bara så glad!!

  

Kerstin

Av Kerstin - 19 september 2012 08:20

Idag är det lilla dotterns dag!!

 

9 år, blir lilla damen idag!!


Så idag blir det lite paket och fika när barnen kommer hem!


Ha det så bra!!

Och jag kan ju inte sluta blogga helt, hur ska jag kunna leva utan er?!

Kramar i massor!!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards