Stallrosen

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Kerstin - 22 augusti 2012 08:31

Ja inte vet jag... Men dagen började med att jag tog hundarna och sprang nästan hela min runda, både upp och ner för backar, samt raksträckorna!! Jag var mer än nöjd, inte så långt, kanske 2 km, men stort för att vara mig!! Tänk vad bra jag ska springa när jag får fingrarna ur och köper springskor då...   

Sedan blev det lite annat fix, med hem, barn och annat. Innan middagen tog Hero och jag oss en tur i skogen och tränade övergångar, jag som ridit i helskodda ridbyxor i 6 månader nu hade mest fokus på mig själv, eftersom det var oskodda som gällde igår, ha ha. Jag som aldrig hade skodda förut!! Hem fixade middag och lite små snack med barn och en vän innan jag och hundarna tog oss en "power walk", ja ni hörde rätt, fanns energi kvar att bränna av... Och som om inte det var nog så körde jag rygg och mag träning när jag kom hem!!   Kan någon ringa efter en ambulans!! Tror på allvar något är fel här!! Men sedan återgick jag till det normala genom att dimpa ner i soffan och ha det mysigt.   

Och som om jag inte har nog här i livet så tackade jag ja till ett till jobb.... Så nu hoppas jag att mina 3 arbetsgivara har vett att sprida ut sina timmar de behöver mig så jag slipper slå knut på mig själv, men så blir det ju naturligtvis inte, ha ha, det vet jag ju, vis av erfarenhet.   

Bjuder på en dålig bild på schabraket och en del av guldgossen... Svårt att se att det är guldpasparoll, men det är 2 guld och vitt i mitten.. Snygg som attan!! Synd den inte fanns i dressyr modell, men det kanske kommer eller så hittar jag någon annan i framtiden. Har schabrak så jag klarar mig egentligen. Hi hi!

 

Bättre bild kommer i framtiden... 


Nu är det väl bara att sätta fart igen då... Med benen fulla av spring så ska jag rasta av dem, rida, in och lära mig nya jobbet, handla, hämta barn, fika mellis, ut med hundarna, jobba, hem och fixa stall innan jag ska iväg till nattens pass.

Ha en toppen dag!

Kerstin



Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards