Stallrosen

Alla inlägg den 29 juli 2012

Av Kerstin - 29 juli 2012 21:49

Tja vad ska man säga...  Jag har nog helt klart världens bästa lilla häst!! Trots flugor och broms i MASSOR!! Så kämpade han på så gott han och jag kunde på vår dressyr äng. Det var första gången vi red där sedan i våras. Och det var BRA!! Riktigt bra!! Oj så han förändrats!! Ska bli så otroligt roligt att vara med på hans/vår utveckling nu. Undrar vart det för oss??!! Jag hade nog MINST 24 broms bett innan jag var hemma och 1 miljon flugor runt oss, men en kort och bra tur hade vi i alla fall. 

Traven sitter som en smäck nu och vi är så redo att jobba oss framåt ifrån det nu. Han är inte det minsta stressad över att gå på en "bana" nu. Naturligtvis kommer det att bli annorlunda när det blir staket/ridhus, men vi har kommit en bra bit på väg. Gäller att se det lilla i det stora. Obotlig optimist som man är!   

Annars är det mest jobb, jobb och jobb, men snart så..

Ha det så bra!

Kram

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards