Stallrosen

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Kerstin - 11 juli 2012 16:58

Hej och hopp... Blir långt mellan inläggen. Tycker inte det händer så mycket i mitt liv just nu, men när jag tänker efter så händer det ju saker varje dag... Just nu har jag sjukt roligt, fått några nya bekantar att skratta med och det är kul, till helgen kommer gamla vänner hit och vi ska grilla, mysa och surra ikapp lite! Har ett inlägg i huvudet som jag funderar på om jag ska skriva eller ej... Som jag ser det så är det ju sjukt roligt, men kan ju misstolkas också.. ha ha!

Nåja, semestern var det.. X:et och jag for ju till Leksand sommarland med barnen tillsammans, stannade även till på Furuvik på hemvägen. Barnen hade jätte roligt, vilket var det viktigaste och till och med jag åkte lite vattekanor och en bergodalbanan eller vad det nu va för något... 

                             

Fyrhjulinga, mekaniska hästar och kolbullar som vi själva fick tillaga på stranden. Helt ok.

   

I Furuvik blev det vinst!!   2kg choklad!!


Hästarna skötte sig här hemma när vi var borta, bra hästvakt hade jag också! Dexter och Eddie gjorde succe på hundpensionatet, eller Dexter var det väl.. De hade aldrig träffat en briard tidigare.... Men vi var varmt välkommen tillbaka!! Vilken tur va!   

Hästarna mår bra, runda och goa är alla utom Hero, har börjat ta in och fodra honom på nätterna och det syns skillnad på bara ngn dag så han klarar sig inte bara på gräset, helt klart. Han rör sig mycket bättre nu. Trampar över och är överlag mer avslappnad. Skulle sätta igång honom denna vecka men skjuter på det lite till, han verkar behöva vilan.

Är inne i värsta jobb perioden nu, men har som sagt fått lite ljusglimtar att se fram emot så det går lekande lätt. 


Nu ska jag som vanligt sätta lite fart, men är snart tillbaka!

Kerstin


Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards