Stallrosen

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Kerstin - 18 maj 2012 20:43

Gick ju inte att sova den här morgonen, så jag pallrade mig upp och efter lite fika så bestämde vi att vi skulle pyssla lite med de små. Medan jag mockade så borstade ungarn av småkillarna. Tog fram targeten och klickade lite med dem först, Curre vara först ut.

         

10 m bort står en brunstig Zabina och ändå väljer en lös Curre att stanna hos mig.  

             

Sedan ville ungarna rida lite barbacka.

 

Finaste Curre!

 

Tränar på att buga..

Nästa ponny ut var Walle!

 

Han fick pröva halsring idag, funkade bra även det. Fin och lyhörd ponny!

 

   

Så fin i mörkblått..

Och så har vi sötaste Sullivan!

 

Target träning, dock tycker Sullivan att jag är konstig som gömmer undan den bakom ryggen, så han tar helt enkelt ett steg bakåt och...

 

... ha ha!! Och så fram med nosen för en godis..

Sedan "klickade" jag upp dottern på ryggen på honom. Strongt gjort av Sullivan att bara stå helt oberört när han fick en liten tjej på ryggen, med tanke på att han fortfarande kan reagera på hastiga saker. Måste än en gång "hylla" belöningsbaserad träning. På mina pållar har resultaten kommit grymt fort.

Och så en bild på kärleksparet...

 

 

Och så måste ju Sköldiz få visa upp sitt ny hem. Han gick från 80 liter till 220 liter !!

 

Kondensen har lagt sig och nu ska vi skaffa en bakgrund och en till liggsten.


Ha en bra kväll!

önskar en mycket nöjd ponnyägare.

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards