Stallrosen

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Kerstin - 9 maj 2012 21:27

Sov ända till 13.20 idag!! Ahh, jag som brukar kliva upp kl.11 när jag går av. Ja ja, gäspar nu så jag somnar nog iaf senare i kväll.

Grått och trist väder idag. Hade tydligen regnat hela tiden när jag sov. Kanske därför jag sov så gott.   Väl uppe så fick jag i mig lite kaffe och någon skorpa innan jag gick ut till hästarna, ungarna följde med och gick på mask jakt. Fast först blev det lite ridsugen, men tiden fanns inte idag eftersom jag sov lite längre än jag tänkt, men provsitta kan man ju.. 

 

Mina sötisar..

Sedan kom barnen igång med kameran och ingen gick säker...

     

Jodå, jag höll mig undan..

Efter stallfix, så packade vi ryggan och begav oss ut på lite kvällsmys med familjen.

   

Sjön var helt spegelblank och visst är det mysigt trots det gråa vädret..

 

 

Glad son..

 

Nöjd dotter, som fick kvällens enda lilla fisk. Som vi för övrigt släppte lös igen.

Blev grillade hamburgare till middag och en liten mazarin till efterrätt.

Tja, sämre kväll kan man ju ha.

Kram

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards