Stallrosen

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Kerstin - 21 april 2012 19:06

Och blir så inspirerad. Ser fram emot träningarna som vi ska vara med på i framtiden.

Släppte ut Zero i morse ensam på andra sidan vägen.

       

Gick bra, men jag tyckte lite synd om honom, så jag flyttade över Walle till honom som sällskap och det var nog lika uppskattat av dem båda!

 

        

 

Hej kompis!

Grått och tråkigt väder, snö och regn om vart annat, men nu börjar det spricka upp. Ska bli bättre i morgon har de lovat. Hoppas det, för då kanske vi kan skritta ut en sväng. Hade tänkt det idag, men det blev på tok för mycket styltor så det var bara dumt att chansa när det är ett nytt ställe sov. Fast jag tog en promenad med  Guldgossen i skogen och det var inga problem. Han blir lite på när han går bredvid mig, men väldigt fin och uppmärksam när han går bakom. Vi tränade lite på att stå still rent allmänt och att stå still vid en stubbe (kan ju hända att matte behöver hjälp att komma upp någon gång). I det stora hela så funkade allt, men han vill ju väldigt gärna iväg, har inte tid att stå still, så vi får träna på det.

Sedan blev jag lite fundersam över dessa 2 foton... Har traven svävmoment???

 

 

Hur var det där nu igen....  

För er som tänker kommentera tråd och stolp så kan jag redan nu svara på att det som hänger och nästan rasat ligger i en hage utanför den här. Har nämligen dubbla stolpar och tråd, av någon shettis anledning!   Men de syns inte så bra på bilden. Bra att ni slapp fundera på det, jag är så snäll på lördagar.  

Nu ska vi se film och snacksa, ha det så bra!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards