Stallrosen

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Kerstin - 13 april 2012 23:35

Har varit några intensiva dagar och jag varken hinner eller har lust att blogga, eller ju det har jag ju, men man måste ju prioritera..

Haft 2 underbara dagar i skogen med ponnyer, hundar och ungar.

           

Gillar bilden, fast man knappt ser ngt! Knäppa jag!

Tant Röd har lämnat gården, tog ca 30 sekunder att lasta och så bar det iväg. Går som förväntat hos nya ägaren, bra alltså, vad annars!

 

Hej och hå, in ska vi gå..

Har kursledaren som inneboende i helgen. Z är friserad och badad, eller av svampad iaf... Ska bli kul att komma ut och träffa vänner igen, var ett tag sedan man va på kurs! Som om inte det vore nog så har hon en häst över också....   Hmmm...

Ha det så bra allihopa i helgen,det ska jag ha!!

Kram på er!

Kerstin 

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards