Stallrosen

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Kerstin - 7 mars 2012 21:47

Förutom att rasta hästar så blev det lite sport idag med.. SPORTlov!!  

Blev "Lappstegestugan" och våfflor!! Sambo och son tog på sig skidorna och åkte iväg, dottern och jag tog hundarna och gick upp. Skönt väder förutom att blåsten tilltog allt mer. Nu är det friska vindar ute, milt sagt...

skidåkarna

   

Utsikten och våfflor, ännu en bra dag!!

Kan inte klaga på dagen alls faktiskt, kanske lite eftersom jag börjar få lite skallebank nu. Ska försöka få i mig lite mer vätska och då inte i form av kaffe. 

I morse ringde min ena chef och frågade om jag ville gå på schema fram till sommarvikariatet träder i kraft!! Jiippiiiee!! Gissa vad jag svarade?!   

Nästa vecka ska jag kolla på en av hästarna, den andra får jag inte tag på ägaren till, så jag får se hur det blir. Egentligen så tror jag rent spontant att det är just den som skulle passa mig bäst, men, men.. Kanske tar jag bägge!!!    Får väl sälja av lite ponnyer.. Fast inte Prins och Zabina förstås och naturligtvis inte min guldgosse Sullivan och Walle är ju en riktig charmknutte och kloka Curre kan man ju inte sälja iväg... Ehh, näha, kanske inte då...   


Önskar er alla en trevlig kväll, själv ska jag jobba på lite!

Kerstin  

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards