Stallrosen

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Kerstin - 1 mars 2012 17:56

Medan dotter tränar sång och dans inför talangjakten så jobbade sonen och jag på här hemma. Jag fick äran att fixa stallet medan sonen och Prins skulle leka lite.

              

Lite tveksam till en början, men sedan så..

 

Vem kan motstå lite beröm...

Rödtottarna tränade även på att gå på pallen och att trava lite, gärna fort...

     

Ja kan man annat än älska de små killarna.

 

Mina fina killar!!

 

Tror för övrigt att sonen skulle passa kalas bra på Zabina, gäller bara att få honom att förstå det..

Ha en toppen kväll!

Kerstin

Av Kerstin - 1 mars 2012 08:35

Fattar ni att det var ett år och 3 dagar sedan den här krabaten kom in ivåra liv!

 

Då låg han i kattkorgen..

Nu...

 

..tar han upp hela dörröppningen med sin kompis Eddie...


Om det är 1 år sedan Dexter kom in i våra liv betyder det också att det snart är ett år av saknad...

 

11 månader sedan jag fick krama honom sist.. Finaste Pepzi.


Ha en bra dag..

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards