Stallrosen

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Kerstin - 18 februari 2012 08:46

Brukar i allmänhet inte göra sådana här inlägg, men det hrä var ju så grymt snyggt så jag bara måste!! Var inne hos Matilda, och hennes välbesökta blogg Showjumper och hittade dessa i morse, GRYMT snyggt!!

     

Bilderna lånade från Spooks

Ägde en gång i tiden ett par lila ridbyxor, tror det var ett par Pikeur, mina favvobyxor genom alla tider, både i färg och byxa, eller förresten hade faktiskt ett par bordeaux färgade en gång och de var ju faktiskt också grymt snygga...

Nu ska jag speeda på, kalas i dag ju och sedan kommer släkten innan middag och förhoppningsvis en tupplur innan jobbet!

Kram på er!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards