Stallrosen

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Kerstin - 14 februari 2012 20:57

Var iväg och hämtade en sadel idag... Men orkade inte pröva den..    Ibland tar orken bara slut liksom.. Små ponnyerna fick lite jobb idag och fina framfötter. Vet inte hur jag ska göra med Walles bakhovar då han inte vill hålla dem uppe så länge, blir sakta bättre, men... Nåja, i morgon blir det bakhovarna på de som fick fram fixade.. Jag vet jag delar upp knasigt.. ha ha!! Men eftersom jag är lite långsam så brukar jag ta fram en dag och bak nästa, då är vi sams hela tiden..

Imorgon ska våra små köttbullar Zabina & Walle få jobba på ordentligt, sedan blir det skritt på torsdag, kanske lite lektion på fredag, vila på lördag och jobb på söndag igen. Nu ska Walle, Zabina och Curre igång. Walle kommer inte att gå kvalitets, tror inte han hinner bli redo, men Curre ska!!

Ha en toppen kväll!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards