Stallrosen

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Kerstin - 24 januari 2012 03:18

Hade dagen planerad i hästarnas tecken, men så ringde de från Hööks och visst kunde jag komma in någon timme och jobba. Hem igen, fixade middag, stall mm, damp ner i soffan med en kopp kaffe, telefonen ringer; "Hej, ska inte du jobba??" Nja... kollade snabbt kalendern och tja, kanske var det 2 nätter inbokade.. Det vara bara att svida om och iväg.. Blir galen på mig själv.. Måste hitta min nya kalender...

Har gett bort morgondagens natt, har nog denna vecka, är uppe i 54 timmar så 10 timmar bort är helt ok, 64 är väl mycket. Och ev får jag timmar på onsdag också så då skulle jag ju vara uppe i 70 timmar... Nä, det orkar inte en gammal tant som jag.   

Min bästa Marlene har tagit sig ett "snack" med Tant röd" och hennes första kommentar var; "Men du vet, hon är ju röd."   Märks tydligen på låååång väg.

Har lånat hem en lite Stübben sadel, 15", flatback till Curre, får se om den passar. En ljus brun, kommer att bli så snyggt till hans ljusa träns.

Nej gott folk, jobbet kallar!

Ha det!

Önskar

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards