Stallrosen

Alla inlägg den 30 september 2011

Av Kerstin - 30 september 2011 21:13

... Till denna snygging.   

  Walle!

Har legat lite lågt med honom, han har tillhört mig ett tag nu, men jag har valt att inte annonsera ut det, av olika anledningar. Men ett välkommen är han ju värd, så får jag se om han får vara med i blogg världen eller ej...

  Söt kille!

Får se vad framtiden har att erbjuda honom och vad han har att erbjuda oss.

Nog om det. Värme bölja här nu. Ljuvligt ute, ligger säkert runt +20 grader. Tog en lång härligt svettig promenad i skogen med hundarna innan jobbet hägrade i dag. Imorgon blir det en sovdag och på söndag kalas. Lagomt kul med kalas efter 2 timmars sömn, men det går nog bra.

Nu kallar jobbet, ni andra kan väl ha en toppen kväll!

Skriver

Kerstin

Av Kerstin - 30 september 2011 08:53

...Hur bra det gick för vackra Gandalf och underbara Emily på bruksprovet!! I så fall tycker jag verkligen att ni GENAST ska kolla upp det!! Själv säger jag bara:


   GRATTIS!!!   


Från

Kerstin & dotter!


Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards