Stallrosen

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Kerstin - 12 september 2011 23:13

Mycket som händer runt mig nu, vissa vet om det de flesta inte. Inga tråkiga saker, som tur är. En sak gör mig lite upprörd bara, men jag överlever. Har fler trevliga saker att se fram emot än trista så...

Annars rullar allt på, hästarna tar sin lilla tid. longerade Curre över lite bommar idag, hade tänkt låta honom hoppa något språng, men det var så halt i gräset. Blir tyvärr inget ridhus denna vecka heller.. Hade planerat in torsdag, men fick annat inplanerat istället, så kan det bli ibland.

Långbenta damen fick en glimt av tjurighet när vi skulle in i stallet, men ångrade sig snabbt efter jag backat henne 3 steg, sedan gick hon in snällt. Hon kommer väl ihåg när hon fick backa "en mil".   Första tjurigheten på väldigt länge. Blir till att pröva lasta till veckan. Skulle tro det går galant om jag tar Prins först.

Blev lite städat hemma också, barnen och jag rensa de bort lite på rummen. Har 2 st fina "My little pony" dockor, eller vad man ska säga. Om någon vill köpa. De pratar och rör på sig. Ska fota.


Nej, nu ska jag göra lite nytta.

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards