Stallrosen

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Kerstin - 30 augusti 2011 22:02

Det gick bra med cykelturen. Hade turen att ha en snäll vän som mötte upp barnen vis kurvan och kollade att allt gick bra! Tur sådana underbara personer finns! I morgon blir det skolskjuts, som vanligt! Idag jobbade ju jag och det var orsaken till cykelturen.

Sonen ska rida i morgon, får se om vi rider tillsammans eller var och en för sig.

Ha det så bra!

Skriver

Kerstin

Av Kerstin - 30 augusti 2011 08:44

Usch och fy för att barnen växer... Idag ska de cykla hem från skolan, 5 km, inte långt, men smal grusväg de sista 2,5 km och så måste de över vägen mitt i en kurva som dessutom har ett litet backkrön åt ena hållet, där det är 70km/h och då kan ni ju bara tänka er vad snitt hastigheten ligger på.....    Så jag är bara LÄTT nervös... Dessutom glömde de mobilerna hemma. Hur ska jag överleva!!??

Annars ser det bra ut just nu, har lite glädjeämnen att se fram emot.

ET kommer på måndag igen för att korrigera Secret igen. Jag fick ju till lite igår, men lika bra att fixa det ordentligt.

Ska sälja min sadel då den är för vid för henne. Även när hon blir rundare över ryggen så blir den för vid för henne. Kanalen blir för bred och ligger för nära ryggraden tycker jag. Så vet ni någom som vill köpa en nästan ny svart flatback, är väldigt lite använd, har kanske ridit i den max 30 ggr. 17", vid i bommen, pris 2000,- + frakt så har jag en!

 

Ska även sälja Jacson sadeln, 15", vid, använd max 5 ggr. 700,- + frakt.

 

Ponny sadel.

Har även en äldre ponny sadel, svart, 15", x-vid som ska säljas, lite kantstött, men inget fel på bommen. 400,- + frakt.

Nej, nu ska jag ut med vovvar!!

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards