Stallrosen

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Kerstin - 23 augusti 2011 21:21

Ja, inte för mig då, Secret skulle ju bara vila idag, men i morgon så. Men Prins hade ingen vilodag idag. Han tog dottern, mig och hundarna ut på en tur i den underbara sensommar kvällen. Blev något litet skutt för Prins och dotter. Dåligt med bilder idag, eftersom jag lade focus på dottern istället. Hon vill ha mer instruktioner nu och då får hon naturligtvis det. Avslutade med ett jättefint språng där hon följde med så fint, den bilden finns bara på min näthinna.  

      Dressyr fin idag, trots hoppning.


    På hemvägen stod det här monstret, men inte var Prins rädd för den...

  Efter allt bus så får man ta en liten vila...

  Om någon ser min kamoflage hund kan ni väl hojta till...

Hittade lite svampar också..

  Eller är det en golfboll???

  Svampstuvning, någon????


Idag var det meningen att vår äldsta katt skulle somna in, men hann ville inte visa sig, så vi fick en ny tid tills i morgon. Så när han kommer in för att äta frukost så blir han kvar inne resten av dagen. Ett tråkigt beslut, men sista dagarna har han blivit väldigt dålig, så det är det bästa för honom. Han har helt klart råkat ut för något, svårt att veta vad.

Men annars har jag haft en bra dag idag, hoppas ni också haft det! Curre har naturligtvis fått sitt idag med, så ni inte tror vi glömmer någon!!   


Skriver

Kerstin

Av Kerstin - 23 augusti 2011 13:20

Nej då, men en ET var här i morse och kollade igenom Secret. Det var med blandade känslor som Secret tillät det. Från att ha varit lite skeptisk, till att bli en väldigt stor piraya, till att njuta, till att när man minst anade det förvandlades till en piraya igen och tillslut förlåta ET och slappna av igen. ET sa att hon aldrig gjort så lite och ändå kunnat uppnå sådana resultat. Så det ska bli spännande att få skritta henne i morgon och känna om det känns något uppsuttet. Det var väldigt intressant att se hur Secret reagerade på SÅ lite. En gång så lade hon bara händerna på ryggen och rörde dem så lite att man knappt såg det och Secret visst inte var hon skulle ta vägen innan hon till slut började gäspa och gäspa och gäspa. Och nu har hon druckit MASSOR med vatten och trampar och trampar med bakbenen, samt att det rinner ur näsan. Så visst har det hänt mycket. Om en månad är det dax igen, har fått lite hemläxa tills dess. Ska bli så spännande!!

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards