Stallrosen

Direktlänk till inlägg 27 juli 2011

Plötsligt händer det....

Av Kerstin - 27 juli 2011 00:01

... Och idag händer MASSOR!! Men vi börjar från början!

Vaknade tidigt i morse och kunde inte somna om, så typiskt när man är ledig. Nåväl, skummade igenom lite annonser och .... Äh, fortsättning följer någon annan dag..  

Så vaknade resten av familjen och vi for till shopping centrumet för att köpa en liten pool... Kom hem med en pool modell större... Så det kan bli... Och med allt man ska ha till, gick knappt in i bilen.. En fika senare och vi landade hemma. 

Telefonen ringde... Kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Varmt på eftermiddagen så ungarna och jag for till sjön för ett kvälls dopp, inte jag då, kallt i vattnet... brr...

Hem, telefonen ringde.... Super kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ungar och jag in i bilen, vrom, iväg... Och kolla vad vi hittade!!!

  Dålig bild, jag vet.... Men det var så disigt ute och det är nog dottern som jagar runt och knäpper...

  Sonens nya lilla "Curre Bus" har precis lastats ur och kollar runt lite på gården.

Ja, det är han som säger att det är hans ponny och att han ska tävla western med den så...   Hårfärgen är ju rätt lika så... 

Bättre bilder lovas, men så kan ni ju kolla in den här!!! Wow liksom...Läs och kolla in.   


Tror dottern kommer att få kul med den, vad tror ni???

Nä nu tror jag inte ni klarar något mer så jag slutar nu, men jag lovar... Det kommer MERA!!!!!  

Sov så gott, eller god morgon på er!!

Skriver

Kerstin

 
 
Ingen bild

Tessan

27 juli 2011 05:01

Oj vilken rolig nyhet nu på morgonen =) GRATTIS,GRATTIS!!

(skulle vara kul att få se mer bilder)

 
Sara

Sara

27 juli 2011 07:05

Säger som skribent ovan: vilken härlig nyhet på morgonkvisten! Grattis till ponnyköp!

http://frogstomp.blogg.se

 
Camilla

Camilla

27 juli 2011 07:38

Nämen! O så en häst till Kerstin också så blir allt perfekt!

http://camillahastskotare.blogg.se

 
Anneli Johansson - ny bloggtävling på G

Anneli Johansson - ny bloggtävling på G

27 juli 2011 08:45

GUD VA KUL!!!
vilka söta ponnier :) kommer bli kanon!! :)

http://stallekekullen.blogg.se

 
Caroline

Caroline

27 juli 2011 10:11

Grattis så himla kul .=) gånger två ska jag skriva med. =)

http://www.ridemyhorse.blogg.se

 
Sarah

Sarah

27 juli 2011 11:26

Vad roligt!! Grattis :)

http://chanellie.bloggplatsen.se

Kerstin

28 juli 2011 07:47

Tack! :)

 
Nina Liljedahl

Nina Liljedahl

27 juli 2011 13:02

WOW WOW WOW!! Kan inte säga annat om Sullivan. Vilken läckerbit!!

Vad roligt att det vänder och livet blir roligt igen. Och vad kul att du, som jag plötsligt får en massa hingstar i stallet. Det är verkligen något speciellt med hingstar tycker jag. De är så ståtliga och det är så mycket liv i dem.
Hoppas att allt går bra med dem och barnen. Att hantera hingst är ju lite annorlunda än att hantera ston. Men man får mycket erfarenhet och man lär sig väldigt mycket.
Massor med lyckokramar till er alla :D

http://stallskogalund.blogg.se

 
Marie

Marie

27 juli 2011 13:07

Kommer bli kanoners. Grattis

http://stall.brannebo.blogg.se

 
Carina Slättman

Carina Slättman

27 juli 2011 17:21

Hur snygg som helst!! Lycka till!!!!!

Western låter jättekul!

Hare bra! Sköt om er!

http://stallslattman.bloggplatsen.se

Kerstin

27 juli 2011 17:47

Japp, de är båda skönhet på varsina sätt. Men den gula ligger mig lite extra varmt om hjärtat.
Ja lite western kan väl vara kul. :)
Detsamma!

 
Spanaren

Spanaren

28 juli 2011 08:32

Så kul för sonen att få en häst att äga ;.)
Vackra färger i dem båda ;.)
/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin - 1 februari 2020 13:44

Ja, som rubriken säger så börjar jag fundera om jag är det och alltid varit det. Kan liksom inte tacka nej till jobb utan att må dåligt, få lite ångest. Samtidigt så får jag lite ångest över att jag inte är hemma med barnen, som visserligen är stora ...

Av Kerstin - 29 januari 2020 12:40


Efter att ha tittat igenom ett antal inlägg från folk som vill bli medryttare så funderar jag allt mer på varför de inte väljer att skaffa egen häst. De har oftast en lång önske (krav) lista på hur hästen ska vara och vad de ska få göra med hästen, v...

Av Kerstin - 18 januari 2020 15:23


Tiden, den tiden. Ibland rusar den iväg och man kan inte förstå var den tog vägen eller hur den kunde å så fort. Ibland går det sakta, så sakta, som om någon limmat fast visaren på klockan. I april 2019 så bestlutades att vi skulle bli med stor häst ...

Av Kerstin - 4 januari 2020 14:05


Jag tillhör den där gruppen med människor som alltid försöker vara snäll, ställa upp för andra, fixa och dona för att allt ska lösas på bästa sätt, inga krav på att andra på något sätt ska betala tillbaka det, bara alla är nöjda så är jag också nöjd ...

Av Kerstin - 3 januari 2020 15:06

Om det var halvtid i förra inlägget så borde det ju vara heltid i detta. Ett år är avslutat oh vi har tagit tre kliv in i nästa decennium. Jag antar att detta år och decennium kommer att innehålla skratt, tårar, frustration och allt annat som de övri...

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards