Stallrosen

Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Kerstin - 25 juni 2011 22:45

  Sov dåligt när jag kom hem så det var bara att kliva upp, ingen idé att ligga och vrida och vända på sig. När jag kom ner hade barnen gjort fina teckningar till mig och sambo var på väg att handla lite gott fika, dagen till ära. Dotter for på kalas och jag donade på lite lagom, man ska ju inte ta ut sig...

Sedan fick jag hjälp av sonen med vatten till hästarn i sommar hagen, medan jag mockade och fixade lite i stallet. Hade bara traktorn startat så hade jag kört bort lite dynga, men det får bli till veckan istället.

Plockade 2 fästingar på Dexter, urka... Måste köpa ett halsband åt honom, någon som vet om de fungerar??

Avslappnad vovve...    Mmmm, kanske är det ett gosse djur??


Hmm, en fundering... Har blivit erbjuden en superfin b-ponny, tror verkligen den kan bli något. Men nu har vi ju en b-ponny... Är det inte bättre att satsat på en typ c-ponny om ett år eller så istället. Sonen är ju lite längre än dottern, så för hans del så tror jag att en c-ponny skulle var helt ok.

Som tur är så tror jag inte att det är någon panik för mig att bestämma mig, vilket är tur, för just nu vill jag bara ta mig ur all sorg på ett bra sätt. Inte göra något förhastat.

Bjuder på några härliga bilder av vår Prins!

  Sötaste Prins med sonen...

King (Prins) of the hill!! Fniss!!    Eller går han bland träden???

Ha en bra kväll!

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards