Stallrosen

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Kerstin - 13 juni 2011 23:57

.. Från duktiga Frida. Tackar för dem!

Dotterns favorit bild.   Flamman luktar på en blomma.    Kolla vad fint med en blomma här..


Tack igen Frida!

Skriver

Kerstin

Av Kerstin - 13 juni 2011 20:46

Precis som det ska vara.  

Har bråkat lite med Bussgods som tydligen gillar mina pengar och inte vill betala ut dem till mig. Han jag pratade med redan förra veckan sa att jag skulle ha pengarna idag, men idag låg jag tydligen som nr 3 i högen där utbetalningarna var. Men det skulle gå fort sa han och bara han fyllt i allt så skulle det bara ta 15 sekunder innan jag hade pengarna, eftersom vi hade samma bank, sa han lite spydigt.. Toppen sa jag och väntade och väntade och väntar fortfarande... Inte visste jag att det tog SÅ lång tid att göra 3 utbetalningar..... Eller har de längre 15 sekunder än jag har???

Har avmaskt Dexter igen idag, eftersom jag såg att hans ena öga började bli lite grått, det är något med ett 3:e ögonlock som kommer fram när de inte mår bra. Och med tanke på hans kosthållning så tycket veterinären att vi skulle börja med att avmaska och hjälper inte det så får vi leta vidare.. Så nu avmaskar jag för 30kg, men han väger bara 22kg. Bättre för mycket sa hon, tar man för lite så är det ogjort.

Ska även göra träckprov på hästarna för att kolla vad/om de har mask. "Kolla masken" ska man tydligen INTE använda sig av fick jag lära mig här om kvällen. Återkommer om det.

I morgon åker vi antagligen och hämta lilla Sockertoppen. Ska bli så roligt. Behöver något kul nu.

Känner att det var något annat jagskulle ta upp också, men får väl återkomma om det.

Kollar ni masken på era hästar??

Undrar

Kerstin


Av Kerstin - 13 juni 2011 00:23

Fick dessa och många fler underbara bilder från Frida idag.

  Tricko


  Flamman

Tack Frida!!

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards