Stallrosen

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Kerstin - 7 juni 2011 22:13

Förlåt att jag inte svarar på era kommentarer, men orken är inte på topp just nu. Dock tackar jag för era värmande ord och tankar till vår Prins. Läget är ganska oförändrat. Veterinären har gjort det han kan. Prins har fått massor med olja, vitaminsprutor och dropp. Dock utan större effekt. Det enda positiva är att han dricker självmant nu. Veterinären ringde nu i kväll och bad mig hålla humöret uppe. Att han dricker och ville äta maskrosor var ett gott tecken. Och när jag skriver maskrosor så är det bara dem han vill ha när vi går våra promenader och jag låter honom äta dem, de är ju utrensade. Och går allt åt skogen så fick han ju lite gott att äta..... Det har gått snart 1,5 dygn sedan koliken satte igång på allvar. Antagligast började det redan i söndags, jag tyckte han var lite segare än vanligt när dottern red, men under denna årstid så kan ju även det bero på värme och alla otäcka små kusar.

  Älskade lilla Prins.   

Den 9:e juni, alltså på torsdag, så är det exakt på dagen 3 år sedan vårt första möte med vår blivande Prins. Den 15:e juni kom han hem till oss på lån. Ett år senare blev han äntligen vår. Tack Jossan!!   

Nu sitter jag här med huvudvärk, spännigshuvudvärk som kommit under dagen, inte så konstigt, vem bryr sig, vill ju bara att Prinsen ska bli bra.

Ringde och sa ifrån mig natten, orkar verkligen inte....

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards