Stallrosen

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Kerstin - 31 maj 2011 23:02

Oj, vilket brakande och blixtrande!! Och som om inte det räckte så öppnade sig himlen några gånger. Fick stänga ner allt 3 ggr!!

Sonen vaknade kl 5 i morse, ivrig att komma iväg på sin efterlängtade Grottvandring. Han har ju längtat i 3 år!! Grå himmel, skulle det bli av?? Dotterns klass skulle på utflykt till stranden. Bägge ryggorna var laddade med stora matsäckar. Uppehåll hela dagen, så bägge barnen fick trevliga dagar. Sonen tog med sig vår gamla kamera och tog dessa fina bilder under vandringen.



En av mina favoritbilder..

            Och det här är nog den jag gillar bäst..


      Se vilka härliga ytor havet en gång gjort, släta fina bergväggar..

Sonen vill tillbaka och jag vill se allt "live", så vackert!


När skolan var slut och jag hämtat sonen från skolan så for jag iväg och hade en lektion, handlade lite mat, lämpade av lite hästprylar på 2 ställen. Max fick laga middagen åt oss idag, barnens önskemål. Migränen försvann någonstans på vägen och jag tänker inte åka tillbaka och leta efter den.   

Städade ur ett skåp nu ikväll, där jag har lönepapper mm och hittade 500 kr... Feng Shui, säger bara jag!!    

Hoppas på en lika trevlig dag i morgon.

Har ni oxå haft det bra?

Undrar

Kerstin


Av Kerstin - 31 maj 2011 12:23

... på min lilla tös...   Så här mysigt kan det vara en dag..

   

         Åhhh hej, vad skönt det var!!


Kram på er!

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards