Stallrosen

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Kerstin - 27 maj 2011 22:36

Fick besked om att allt gick bra idag..... Härligt, då är det inte långt kvar...    Tror att det här kommer att bli toppen, kalas bra och allt där emellan!!!

Dagen rullade på, mycket folk idag. Lön och dåligt väder gör sitt. På nattskiftet är det lugnt än så länge, hoppas det håller i sig. Snart fika med kollegorna, har tjuvstartat med lite kaffe, behövdes!!   Lite tvätt att ta rätt på och annat som ska förberedas, så jag håller mig sysselsatt.

Konstaterade att mina favvo ridbyxor börjat tacka för sig... Snyft... Undra vilka som nu ska få äran att bli mina slit och slängbyxor... De jag har kvar är liksom för fina.. Men det är klart, efter att ha staplat ved, hämtat hö och målat i dem några gånger så är de ju inte så fina längre...   

Har ni tänkt på att det snart är sommarlov!! För barnen då alltså. Vi kommer att börja lovet med en tripp till en kompis, blir nog en överdagen tripp bara. Vi får se, eller om bara jag åker.

Nej, gott folk, bäst att göra ett ryck. Ha en super trevlig fredagskväll!

Skriver

Kerstin










Av Kerstin - 27 maj 2011 08:40

Eller inte.. Grått och regn ute, jag ska jobba dagen och natten så mig spelar det ingen roll egentligen. Hästarna fick täcken på sig så..

Idag skulle verkligen ha varit en svart dag, men eftersom jag jobbade så har jag skjutit fram eländet. Och nu när jag fått så gott om bete så kommer jag nog att skjuta fram eländet tills efter sommaren, som det var tänkt från början.

Ska väl sätta lite fart så jag hinner med mig. Och under nattens småtimmar så kommer jag att titta på mina små och hoppas att vi snart kan rida tillsammans allihopa.

 

Svårt när inte Lukas har någon sadel, sålde ju iväg bägge små sadlarna.   Tja, vi får väl lösa det på något annat sätt.

  Nya ridbyxorna och hjälmen. Stiligt ekipage!


Ha en super bra dag!

Skriver

Kerstin


Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards