Stallrosen

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Kerstin - 23 maj 2011 22:01

Efter 3 timmars sömn så var det bara att kliva upp, rasta hundar mm och sedan bege sig till brandutbildningen. Hade inte så höga förväntningar på den, men blev positivt överraskad. Intressanta och tänkvärda saker. Man (jag) inser nog inte hur riktigt HUR fort det verkligen går. Läskigt.

Hem och fixa med allt det vanliga innan vi tog en skrittur i det ljuvliga kvällsvädret. Sommaren är på väg..


En barbacka trav, men hjälmen käck på snè...

Lika gla för de...

Hundarna var med och var hade väldigt mycket spring i benen eftersom det inte blivit någon direkt läng promenad på morgonen. Och "jakt hunden" Eddie hade många span på gång,

men valde att lyssna på mig så han fick vara lös hela tiden.  

Allt har sitt slut och sakta så vandrade vi på ett led hemåt i solnedgången..

  Älskar bilden, trots att den i en fotografs ögon säkert är en ren katastrof..   

 

Vad tror ni om torsdag?? Kan det vara en bra dag för en liten, liten presentation???

Skriver

Kerstin




 

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards