Stallrosen

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Kerstin - 13 maj 2011 22:06

Blev ingen ridning idag, tar lååång tid innan shettisar torkar, fast man har täcke på dem... Men sonen sa att vi kunde ju rid i morgon istället, eftersom ändå lillasyster var på kalas. Men jag jobbar ju.    Men ev så skulle vi rida på kvällen, vi får väl se hur pigga vi är och vad vädret säger.

Tog ett trist beslut idag och jag hoppas det löser sig för de andra som vart lidande. Inget livsavgörade beslut, men jobbigt ändå.   Därefter kommer bra saker, men det är ändå trist att ta vissa beslut. Tänk om man bara hade tid och pengar....

Nu är det nog bara sängen kvar, min jobbhelg.

Ha en riktigt trevlig fredagkväll!

Skriver

Kerstin

Av Kerstin - 13 maj 2011 13:57

Här har det regnat hela dagen. Lite trist, men man får ju konstigt nog tiden att gå fort ändå... Hundar, stall och lite annat småpyssel och snart dax för middag.   Otroligt, va!

Har kollat av stämt av med scheman från bägge jobben och det ser bättre ut i år. Är till och med ledig varannan helg!! Kors i taket!! Nu är bara ett schema helt klart, så det kan bli ändringar, men än ser det bra ut.

Nu måste jag ta och göra ett ryck här hemma i röran!

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards