Stallrosen

Alla inlägg den 29 april 2011

Av Kerstin - 29 april 2011 08:58

Äntligen får man återgå till vardagen igen, med jobb och vänner...    Skojar lite.. Har varit underbart att fått vara ledigt och jag uppskattar det verkligen, synd bara att jag hade migrän 1:a halvan och förkyld andra halvan.. Men nu är jag frisk igen så..

Att jag är lite låg just nu beror på stor del till mina beslut angående hästarna. Som ni alla vet vid det här laget så är New Dawn min älskade lilla pålla. Hon föddes här på gården för ganska precis 10 år sedan. En ljuvlig vårkväll när hon var 3 år, så var vi ute och gick i skogen och hon var så lugn och fin, så jag satte upp på henne, barbacka i grimma och med hala wct byxor, inte det smartaste sättet att rida in en häst på men alla sätt är bra utom de dåliga, eller?? Härom dagen var vi ute och gick i skogen, också en ljuvlig vårkväll och även denna gång var hon så lugn och fin. Vi gick ungefär samma runda och jag satte upp och skrittade hemåt. På något sätt så fick allt sitt avslut då. Cirkeln är sluten, vi började bra och vi avslutade bra. Hon mår inte bra min lilla tös. Jag ser på hela henne att allt är över nu, vår tid är slut. Svårt att förklara, men jag litar på min instinkt hur jä..a jobbigt det än är. När det blir vet jag inte ännu, men det blir...

 

Jag älskar dig så min vän  


Ha en solig dag!

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards