Stallrosen

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Kerstin - 26 mars 2011 22:41

Lite bus orkar fortfarande Pepzi med, men det är väldigt lite..

  Lydiga är de som kommer när man ropar..

 

I eftermiddags så fick då äntligen Zimba och Dexter träffas utan galler mellan sig. Zimba är en tuffing och spran rakt mot Dexter så han blev rädd. Blir lite mer stressad istället för rädd när Dexter låter, men tog det mesta med ro. Som den tuffa kanin kille han är.

Kan man få känna lite..    Kan man sova här...

 

Kompisar?!

Japp, det tror jag de blir..

Skriver

Kerstin

Av Kerstin - 26 mars 2011 21:50

Blev en pysseldag idag.. Sambo och jag städade lite inne, jag plockade lite ute och i stallet. För halt för att ta ut Sydney, hon är så dålig på att gå på halt underlag, så jag vågar inte rida idag. Ryggen behöver verkligen rida nu, suck.. Sedan kommer jag att ha ont för att det var länge sedan jag red.. Men det går ju över ialla fall.

Dottern trotsade väder och halkan och tog sin Prins på en tur..

En snöig ponny rumpa.. Eller vet inte om man kan kalla det snö, en blandning av snö och hagel...  

Flocken höll ihop..

Sedan blev det lite trav, inte det lättaste att sitta stadigt barbacka med täckbyxor på.   Men hon kämpade på.. I trav..

   

Och sedan blev det även lite galopp..

 

Ooooppppps, jag glider.....

 

Det gick bra, ni kan andas ut..

Ni glömmer väl inte klockan i natt!! Fram ska den, en timme mindre i sömn.

Skriver

Kerstin

Av Kerstin - 26 mars 2011 20:41

Så konstigt det kändes att läsa att han lämnat oss. Vem ska nu ta över och så konstigt det kommer att vara nu när man tittar på ridsporten på TV..

 

Skriver

Kerstin

Av Kerstin - 26 mars 2011 07:24

Dottern snorar för fullt här hemma, börjar bli orolig att hon kan vara allergiskt mot Dexter... Ögonen har varit röda flera gånger när hon vaknat på morgonen och lätt svullen.. Hmmm, valpar brukar inte utlösa allergi, men hon är väldigt mycket upp i honom och gosar, vilket man förstår.... Eller så är det bara en tjurig förkylning, men ingen annan är förkyld..

 

Jag hoppas verkligen att det bara är en tjurig vårförkylning, annars blir det jobbigt.

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards