Stallrosen

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Kerstin - 25 mars 2011 19:17

.. Så lovar jag att hålla mig vaken en stund till!! Blev en lång morgon innan jag kom till sängen. Direkt efter jobbet så for jag hem, rastade hundarna på gården medan jag släpte ut hästarna, sedan var det barnen som skulle till skolan och så fortsatte jag till shoppingcentret för att fylla upp kylskåpet. Hem igen för att ta morgon promenaden med vovvarna och sedan kan jag lova att jag somnade skönt! 2 timmar senare var jag dock vaken igen och allt upprepade sig, hundar, hästar och barn... Ett ekorrhjul. Blev våfflor idag, köpte ett nytt våffeljärn idag, ett som kunde göra 2 våfflor samtidigt, men ack så dåligt det var. Det gamla som bara gör en går SÅ mkt snabbare. Sambon tog hundarna på kvällsturen och jag sitter och väntar på en eller 2 koppar java så man kan förlänga kvällen lite. Blir nog tidig nattning av pållarna i kväll...

Köpte förresten en bok till barnen som heter "Adjö Herr Muffin" till barnen, handlar om döden, så fint skrivet. Vi läste den tillsammans idag och sedan läste sonen den efter middagen för sin pappa.

Passade på att fräscha upp Sydney lite när jag tog in dem tidigare, hon ser ju ut som en gubrun häst nu, inte en vit/svart häst. Måset verkligen säga att den här "rengörings sprayen" är verkligen det bästajag köpt, den gör den gula hästen vit igen!!

 

Nu är det ju rosetter och gummiband med här oxå, men de gör INTE hästen vit..   

Vad gör ni en kväll som denna??

Hoppas ni har det bra iaf.

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards