Stallrosen

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Kerstin - 22 mars 2011 19:34

Var varmt idag, säkert 8 grader eller mer, trots att det blåset på ganska bra hela dagen, fast nu har det tilltagit och är storm. Hua...

Hade ju planerat göra en sak enl Marlene, men så kom sotaren en timme tidigare, precis efter jag varit ute med hundarna och gjort stallet. Han körde fast på gården, eller rättare sagt han kom aldrig ens upp på gården, det var så slaskigt och moddigt. Tänkte inte mer på det, jag kör ju 4-hjulsdrivet.. Men när jag hämtat dotter och kompis så höll knappt jag på att ta mig upp.. Så det var bara till att starta traktorn och skrapa av bägge infarterna och gårdsplanen på framsidan. Så planen ändrades tills i morgon istället, men då har jag ju morgonmöte först så jag hoppas jag hinner innan barnen kommer, men så får jag ju fikafrämmande också... Och sedan är det väl hundar, middag och sovdax innan nattens jobb tar vid... Varför har jag så lite timmar på mitt dygn?? Vi som skulle rida lillhingsten den här veckan också... Suck.. Nya friska tag på torsdag, eller kanske helgen blir bättre.. Skulle nog må toppen om jag vann de där 24 miljonerna någon gång... Tror jag skulle jobba lite mindre då, men bara lite..  


Hoppas ni också haft en bra dag!

Skriver

Kerstin

Av Kerstin - 22 mars 2011 09:01

Idag är sinnesstämningen på topp! Haft ett trevligt och intressant samtal med min Marlene om ditten och datten. Man blir så inspirerad av henne.

Och igår kväll snackade jag med en annan vän som ska träna i dag, hinner jag så ska jag åka bort och kolla, bli lite mer taggad (eller deppad eftersom jag inte har ngt att träna på..). Gillar den här tränaren och står som reserv... men har ju varken häst eller sadel för tillfället.. Men jag har en (3) tävlingskavaj(er)..   

Men nu ska jag ut med vovvarna till att börja med och sedan ska jag göra det jag och Marlene kom överens om... Önska mig lycka till, DET kan behövas...   

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards