Stallrosen

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Kerstin - 13 mars 2011 19:10

Idag blev det Sydneys tur att få sträcka på benen på en tur i skogen. Som sällskap hade vi söta Prins med dotter.Fast jag vet inte om lipande hästar är så söta...

 

Först på toppen...

 

Och med tungan rätt i mun så kom de ner oxå..

Efter lite trav så blev tydligen Prins lite trött, eller om han bara njöt av det mysiga vädret.

 

Ingen stress...

Men min stora fina dam tog det hela med ro hon oxå.

 

Kommer de snart....

Sydney var pigg och glad, som vanligt. Lite lagomt busig och lika trevlig som alltid att rida. Vill verkligen åka iväg och rida lite i ridhus med henne. Ska bara skotta fram transporten, frisera och bada av henne lite så.. Och en sadel vore ju toppen.   

 

Dottern på hemvägen, lite uttråkad kanske...

En fin dag börjar så sakta lida mot sitt slut, hoppas ni också haft en fin dag.

Skriver

Kerstin



Av Kerstin - 13 mars 2011 13:59

Kollade på skoj hur pass bra zoomen på kamerana är.. Här är den maxad, helt ok bilder tycker jag, en glad amatör som jag är..

Söta shettisar..

  Och vackra damer...

  Skriver

Kerstin

Av Kerstin - 13 mars 2011 13:55

Vovvarna fick varsitt grisöra medan vi satt och njöt av kaffe och nybakad bärpaj. Efter ett tag så kollade vi efter Dexter, vart tog han vägen?? Men där var han ju, väl dold bland fjolårs gräset låg han och myste och tuggade.

  Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards